י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
"ענן רעיל"

עשרה אנשים פונו לבית החולים לאחר שאיפת כימיקלים בבריכה

עשרה אנשים פונו לבית החולים באוסטרליה לאחר חשיפה ל"ענן רעיל" של כימיקלים בבריכה. שישה ילדים וארבעה מבוגרים סבלו מקוצר נשימה - כנראה כתוצאה מתערובת של כלור וחומצה הידרוכלורית

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

שישה ילדים וארבעה מבוגרים נלקחו לבית החולים לאחר שנחשפו לכימיקלים שיצרו "ענן רעיל" בבריכה בדרום מערב סידני . כוחות החירום הגיעו למתקן השחייה בפרסטון בשעה 17:00 ביום שישי האחרון בעקבות דיווחים על ריח של גז וכלור וכמה שחיינים שחוו קוצר נשימה.

"מה שקרה הוא שאדם שם ערבב בשוגג שני כימיקלים יחד ויצר ענן רעיל", אמר מפקד כבאות והצלה אדם דוברי. "יותר מ-30 אנשים פונו מהאתר" הוסיף.

האירוע לא היה נדיר, אמר דוברי, אנשים בבריכות מסחריות ופרטיות כאחד ערבבו בעבר בטעות כימיקלים. במקרה הזה נראה כאילו כלור בבריכה וחומצה הידרוכלורית עורבבו יחד. דוברי אמר כי ערבוב הכימיקלים הלא נכונים עלול להשפיע על מערכת הנשימה ולגרום לעקצוץ העיניים.

"המסר שלנו לאנשים הוא בבקשה לפקוח עין כשהם נכנסים לחודשים חמים יותר ואנשים עשויים להיות קצת לא מפוקסים אחרי החורף כשהם מכינים את הבריכה שלהם, בבקשה תיזהרו מאוד".

פרמדיקים בדקו 14 בני אדם בזירה, ארבעה מהם לא רצו להגיע לבית החולים. שישה ילדים וארבעה מבוגרים נלקחו לבתי חולים. דוברי אמר שכבאים דיללו מאז את הכימיקלים הרעילים מהבריכה.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד