ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מתנת מושל האזור

המתנות שקיבל קים: חמישה מל"טים ואפוד חסין כדורים

מל"טים ואפוד חסין כדורים. אלו המתנות שרוסיה העניקה לקים ג'ונג און מנהיג צפון קוריאה שסיים אתמול את ביקורו ברוסיה תוך התחייבויות לשפר את שיתוף הפעולה בין שתי המדינות

המתנות שקיבל קים: חמישה מל"טים ואפוד חסין כדורים
דגלי צפון קוריאה - רוסיה על רקע הקרמלין צילום: Pixabay

מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און עזב את רוסיה ביום ראשון לאחר ביקור שהמחיש את מערכת היחסים הקרובה שיש לו עם הנשיא ולדימיר פוטין, והגביר את החששות המערביים משיתוף פעולה צבאי בין שתי המדינות שעלול לחזק את מעמדה של מוסקבה במהלך מלחמתה באוקראינה.

לפני שעלה לרכבת המשוריינת שלו ויצא לכיוון גבול צפון קוריאה, בילה קים בבוקר יום ראשון באזור פרימורסקי במזרח רוסיה, שם קיבל מתנות שכללו חמישה מל"טים ואפוד חסין כדורים מתנת מושל האזור, כך דיווחה סוכנות הידיעות הרוסית. TASS.

בהצהרות שמסר לטלוויזיה הממלכתית ביום ראשון, אמר שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב כי רוסיה תמשיך לשתף פעולה עם צפון קוריאה למרות הסנקציות של האו"ם. הוא הוסיף: "נפעל לקידום אינטראקציה שווה והוגנת עם הרפובליקה העממית הדמוקרטית של קוריאה", שמה הרשמי של צפון קוריאה.

קים הגיע ביום שלישי האחרון לביקור החוץ הראשון שלו מאז מגיפת הקורונה, שכלל פגישה עם פוטין ובדיקה של כלי נשק מתקדמים, כולל טילים היפרסוניים.

קים בילה את בוקר יום ראשון באזור פרימורסקי, שם קיבל מזכרות מהמושל, אולג קוימיאקו. הוא קיבל חמישה מל"טים ואפוד חסין נגד כדורים. המושל קוימיאקו "הציג לקים ג'ונג און ערכת הגנה מפני כדורים" בנוסף ל"לבוש מיוחד שלא ניתן לזהות על ידי מצלמות תרמיות" כך דווח ברוסיה. כמו כן, מנהיג צפון קוריאה קיבל מתנות סמליות במהלך ביקורו בוולדיווסטוק.

 

 

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה צפון קוריאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד