כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מעמד מיוחד

אלפים מעבירים שמות לתפילת גדו"י: "חובה עלינו להצילם"

אלפים מעבירים שמות לתפילת גדו"י על תורמי יד לאחים בערב יום הכיפורים • שמותיהם של כלל השותפים ובני משפחותיהם יועברו למעונם של גדולי ישראל

אלפים מעבירים שמות לתפילת גדו"י: "חובה עלינו להצילם"
כופר נפש עבור יד לאחים צילום: יד לאחים

אלפי יהודים מכל העדות והחוגים צובאים בימים האחרונים על המוקד הטלפוני של יד לאחים לצורך העברת שמותיהם ושמות יקיריהם לתפילות המיוחדות שעורכים גדולי ישראל על כלל השותפים למצוות פדיון שבויים לגמר חתימה טובה, וכדי לזכות בסנגורים הטובים ביותר שיעמדו לימינם ביום הדין.

שמותיהם של כלל השותפים ובני משפחותיהם יועברו למעונם של גדולי ישראל מרן כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, מרן כ"ק האדמו"ר מרחמסטריוקא שליט"א, מרן הגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א ומרן הגאון רבי מסעוד בן שמעון שליט"א שיתפללו עליהם לגמא חתימה טובה.

השמות יועברו גם לתפילה מיוחדת שתיערך ביום ראשון, ערב יום הכיפורים אחר חצות היום בציון הרשב"י, כאשר התפילות במקום הקדוש יערכו על ידי ת"ח שיזכיר ויעתיר עליכם ועל יקיריכם לגמר חתימה טובה. 

לפדיון כפרות ופדיון שבויים לחצו כאן >>>

ביד לאחים מזכירים כי בתקופה האחרונה ביקרו ראשי המחלקות השונות בארגון הפעילים במעונם של גדולי ישראל שליט"א, שם העלו את העשייה הרבה הנעשית בשטח להצלת דורות רבות של יהודים, והעניקו סקירה מקיפה על הפעילות שעלתה שלב בתקופה.

כאשר מרנן ורבנן אמרו לפעילים  "חובה עלינו להצילם. יעזור השם יתברך בזכות כוח הקדושה והטהרה, ובזכות המלחמה נגד כל תכסיסי יצר הרע, לבל ישלוט בקרב אחינו, שכל התורמים לצדקה נשגבה זו יעלו ויצליחו בכל מעשי ידיהם ויזכו לשנה טובה ומבורכת".

במוקד ההרשמה לתפילות אומרים ״השילוב הנדיר של מצוות פדיון שבויים, שלדברי הרמב"ם אין מצווה גדולה ממנה, יחד עם מעמדי התפילות אצל גדולי צדיקי הדור שליט"א ובאותם מקומות קדושים ומיוחדים, יש בכוחם לבקוע רקיעים ולהביא ישועות בשנה החדשה. התפילה של השלוחים שלנו עבורכם תהיה מיוחדת במינה. קולות התורה והתפילה של הילדים הקטנים שגדלו כמוסלמים בכפרים ערביים יהיו הסנגורים הטובים ביותר שניתן לקנות ליום הדין!".

להעברת שמותיכם ושמות יקירכם ולפרטים נוספים לחצו כאן למטה.

לפדיון כפרות ופדיון שבויים לחצו כאן >>>

יד לאחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד