כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"יום חג עבורנו"

כסף כמו מים: אלו העובדים שיזכו למענק של אלפי שקלים

150 עובדי רשות המים ייהנו ממענק כספי בשתי פעימות וכן מתגמול על עמידה ביעדים | יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי: "עובדי רשות המים מתעסקים בתחום שהוא הבסיס לחיים. לכן חשוב שבגוף הזה יהיו אנשים מוכשרים, מסורים ומתוגמלים"

כסף כמו מים: אלו העובדים שיזכו למענק של אלפי שקלים
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

ההסתדרות חתמה על הסכם ייחודי וראשון לעובדי רשות המים. במסגרת ההסכם, שיחול על כמאה וחמישים עובדי הרשות הממשלתית, האחראית על הקצאת משאבי מים בישראל, מענק כספי מיוחד של כ-9,000 שקל בשתי פעימות.

ההסכם, שאותו הובילה הסתדרות עובדי המדינה ונחתם במעמד סגן בכיר לממונה על השכר באוצר חנן לזימי, מכיל גם מנגנון תמרוץ על פי יעדים שישולם אחת לחצי שנה. הוא יהיה בתוקף עד אוקטובר 2026.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד מסר: "אני רוצה לברך את הצדדים, את יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי שהוביל להישג זה, את הנהלת הרשות ואנשי הממונה על השכר, וכמובן את עובדי ועובדות רשות המים שייהנו מהמענקים שעליהם הוסכם. ההסתדרות תמשיך לחזק את השירות הציבורי לטובת העובדים והחברה הישראלית ככלל".

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי, אמר מצידו: "עובדי רשות המים מתעסקים בתחום שהוא הבסיס לחיים. לכן חשוב שבגוף הזה יהיו אנשים מוכשרים, מסורים ומתוגמלים, ושנוכל לקלוט אליו אנשים טובים גם בעתיד. אני שהגענו למעמד זה של הסכם. תודה לכל המעורבים".

מנכ"ל רשות המים, יחזקאל ליפשיץ בירך גם הוא: "זה יום חג עבורנו. שמנו לעצמנו את היעד הזה של הסכם קיבוצי כבר לפני ארבע שנים, והיום מגיעה הבשורה. תמיד אמרתי שההון האנושי חשוב לי יותר מכל, ואנחנו משקיעים בעובדים שלנו המון. לראייה הסכם זה. תודה לכל השותפים לדרך".

ההסתדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד