כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
יוקר המחיה

אחרי החג: גל של העלאות מחירים - מה מצפה לנו?

'ויסוצקי', דורשת להעלות את מחיר שמן הזית שלה 'זיתא' בשיעור של כ-30% | לאחרונה הממונה על התחרות הכריזה על ויסוצקי כמונופול בתחום התה הירוק

אחרי החג: גל של העלאות מחירים - מה מצפה לנו?
סופרמרקט. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שנה חדשה בפתח ועמה מגיע גם גל של העלאות מחירים. חברת התה הפופולרית, 'ויסוצקי', דורשת להעלות את מחיר שמן הזית שלה 'זיתא' בשיעור של כ-30%. לאחר ההתייקרות, מחירו של בקבוק שמן זית אחד יהיה 45 שקל, כך מדווח ב-'N12'.

בנוסף להתייקרות זו, חברת התה גם מבקשת להעלות את המחירים של מוצרי המותג 'בלה איטליה' ב-9%. מ'זיתא' נמסר ל-'N12' כי העלייה במחירים היא כתוצאה מהבצורת הקשה שפוקדת אזורים נרחבים בארץ ובעולם, שהובילה לעלייה דרמטית במחירי שמן הזית.

לפני כשלושה חודשים הממונה על התחרות, מיכל כהן, הודיעה כי היא מכריזה על חברת התה הפופולרית ויסוצקי כמונופול בשוק התה הירוק. בעקבות ההחלטה יאסר על החברה התערבות בסידור המדפים ומחיר המוצר ללקוח הסופי והגבלות נוספות המופיעות בחוק המזון.

בהודעה נכתב "כוח השוק שימר לויסוצקי דומיננטיות יציבה במשך שנים רבות. בשל כוח השוק, המתחרים של ויסוצקי התקשו להגדיל את מכירותיהם גם במקרים בהם הציעו מחירים נמוכים מאלה שהציעה ויסוצקי וגם במקרים בהם נכנסו מותגים חדשים לישראל, שזכו להצלחה בחו"ל".

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד