א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
מנמיכים ציפיות

שר החוץ הסעודי: "אין פתרון ללא מדינה פלסטינית עצמאית"

שר החוץ הסעודי אמר כי "אין פתרון לסכסוך הפלסטיני-ישראלי ללא מדינה פלסטינית עצמאית". במפגש השתתפו נציגים של כ-70 מדינות וארגונים בינלאומיים וכ-50 דוברים ממדינות שונות בעולם  

שר החוץ הסעודי: "אין פתרון ללא מדינה פלסטינית עצמאית"
מוחמד בן סלמאן/בנימין נתניהו צילום: משרד החוץ הסעודי/אורן בן חקון, פלאש 90

שר החוץ הסעודי, הנסיך פייסל בן פרחאן אל סעוד, אמר לטלוויזיה הממלכתית הסעודית אתמול, כי אין פתרון לסכסוך הפלסטיני-ישראלי ללא מדינה פלסטינית עצמאית, פתרון שתי המדינות חייב לחזור לחזית" אמר.

"פתרון שתי המדינות חייב לחזור לקדמת הבמה", אמר לאחר שהשתתף בישיבה עם שרים ממדינות נוספות על המאמצים להחיות את תהליך השלום במזרח התיכון.

"אנחנו רואים כעת הסלמה מתמשכת בשטחים הכבושים", הוסיף הנסיך פייסל. לדבריו, שרים בפגישה הביעו את תמיכתן בפתרון ובצורך להפוך אותו למציאות. בפגישה השתתפו גם מזכ"ל הליגה הערבית אחמד אבול-גהייט וסגן ראש הממשלה ושר החוץ של ירדן איימן ספדי.

במפגש השתתפו נציגים של כ-70 מדינות וארגונים בינלאומיים וכ-50 דוברים ממדינות שונות בעולם. ישיבת השרים דנה במנגנוני תיאום למאמצים משותפים לקידום תהליך השלום במזרח התיכון, וגיבוש צוותי עבודה פוליטיים, כלכליים והומניטריים לדיון בצעדים ותמריצים מעשיים שיעודדו את תחיית יוזמת השלום הערבית.

 

סעודיה נורמליזציה ארצות הברית פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד