כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הרחיקו לכת

אחיו של נתניהו: "הם יעשו הכל כדי להפיל את הממשלה"

"פתאום רצון הרוב הוא לא דמוקרטיה, פתאום הרצון של איזו אוליגרכיה משפטית - זה הדמוקרטיה". כך ד"ר עידו נתניהו במתקפה נגד המוחים בארצות הברית בעת ביקורו של אחיו ראש הממשלה | גם הפובליציסט בן דרור ימיני שמתנגד לממשלה סבור שהמוחים הרחיקו לכת

אחיו של נתניהו: "הם יעשו הכל כדי להפיל את הממשלה"
עידו ובנימין נתניהו צילום: באדיבות המצלם

ד"ר עידו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה, מתייחס למחאות מתנגדי הממשלה במהלך הביקור בארה"ב. לדבריו: "אחרי שראינו בארץ דברים שחשבנו שמתנגדי הממשלה לא יעשו, אותו דבר קורה עכשיו בארה"ב. הם יעשו הכל כדי להפיל את הממשלה ולהשחיר את הימין. כמובן שבאופן אובייקטיבי המפגינים הללו משרתים את המטרות של האויבים שלנו".

"אבל הבעיה המרכזית", לדבריו, "היא הרצון להקים כאן מדינה פוסט ציונית באמצעות עקיפת רצון הבוחר, זה כל הסיפור. רצון הציבור כפי שהתבטא בבחירות לא לרוחו של ציבור מסוים והוא מנסה לכפות עלינו את הדרך שלו באמצעים לא דמוקרטיים ושיבוש האמת. פתאום רצון הרוב הוא לא דמוקרטיה, פתאום הרצון של איזו אוליגרכיה משפטית - זה הדמוקרטיה...". את הדברים אמר בראיון לרדיו 'גלי ישראל'.

גם הפובליציסט בן דרור ימיני מ'ידיעות אחרונות' תקף את המוחים ואמר: "כמי שמתנגד לממשלה אני ממש לא אוהב את מה שבמחאה הולכים לעשות בניו יורק. יש קווים אדומים שלא צריך לעבור אותם, לכתוב על בניין האו"ם 'אל תאמינו לו' - זה לא פגיעה בממשלה אלא פגיעה בישראל. שמענו את ההתבטאויות על פגיעה בסיוע לישראל, חצו את הקווים האדומים. יש בעיה קשה מאוד עם מה שקרה למחאה בשבועות האחרונים, ברגע שהיא הפסיקה להיות נגד הממשלה אלא נגד המדינה אותי זה מרתיח".

עוד הוסיף בן דרור ואמר: "לצערי הרב זה הולך ומתרחב. אני כן מצפה מאנשים שהפכו את הדגל ומגילת העצמאות לסמל שלה לכבד - כן זה קצת מפתיע, בעיקר כשזה מתרחב".

עידו נתניהו ארצות הברית הרפורמה המשפטית בן דרור ימיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד