כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
עדיין סובל

בן 34 שנפצע בתאונת שרשרת יפוצה במאות אלפי שקלים

יותר מ-400 אלף שקלים פיצויים לתושב העיר באר שבע שנפגע בתאונת שרשרת בכביש 6 | כל הפרטים

בן 34 שנפצע בתאונת שרשרת יפוצה במאות אלפי שקלים
כביש 6 צילום: Gili Yaari/Flash90

תושב באר שבע, כבן 34, שנפצע בתאונת שרשרת בכביש 6, יפוצה על ידי חברת הביטוח 'כלל', שביטחה את רכבו בביטוח חובה, במאות אלפי שקלים.

על פי התביעה, שהגישה עו"ד טל יגור בשמו של התובע, התאונה אירעה בשעות הבוקר באחד הימים של דצמבר 2021. התובע נהג בכביש 6 ולפתע מצא את עצמו במרכזה של תאונת שרשרת. כשגופו מטלטל שוב ושוב, מעוצמת הפגיעה של רכבים נוספים במכוניתו.

לדברי עו"ד טל יגור, המייצגת אותו, התובע נהג באותה עת ברכב עבודה, ובמסגרת עבודתו, כמתקין כלים סניטריים ומוצרים לחדרי אמבט, ועל כן יש לראות בתאונה כתאונת עבודה לכל דבר ועניין.

לדברי עו"ד יגור, מיד לאחר התאונה פנה התובע עצמאית למחלקת המיון במרכז הרפואי 'סורוקה' בבאר שבע, כשהוא מתלונן על כאבים עזים. התובע, העיד על כאבים עזים בצווארו, בגבו ובכתפו השמאלית. לאחר קבלת טיפול רפואי ראשוני, הוא שוחרר לביתו עם המלצות למנוחה, נטילת משככי כאבים ומעקב אצל הרופא המטפל.

לדברי עו"ד יגור, מאז התאונה ועד היום מוסיף התובע לסבול מכאבים עזים וממגבלות ממשיות בטווח התנועה בגבו, צווארו וזרועו השמאלית. בבדיקת CT אותה עבר, נמצא כי הוא סובל ממספר בלטי דיסק בגבהים שונים, ואילו בבדיקת MRI ארתרוגרפיה נמצא, כי הוא סובל גם מקרע בכתף.

עבודתו של התובע כרוכה בנסיעות רבות, הרמה של משאות כבדים והתקנה של כלים סניטריים, אך בשל מצבו הרפואי, הוא מתקשה מאוד לבצע את עבודתו, ונאלץ לעשות הפוגות רבות במהלך יום העבודה.

לאחר שפנה לסיועה של עו"ד יגור, היא הגישה בשמו בקשה למוסד לביטוח לאומי להכיר בתאונה כתאונת עבודה. בקשתה התקבלה. וועדה רפואית שהתכנסה בעניינו קבעה לו 15 אחוזי נכות אורתופדית לצמיתות, ובשל כך, שולמה לו, ע"י הביטוח הלאומי, גמלה חד פעמית בסך 124 אלף שקלים.

בנוסף, ועל סמך אחוזי הנכות המשמעותיים שנפסקו לתובע, הגישה עו"ד יגור תביעה נגד 'כלל חברה לביטוח' שביטחה את רכבו של התובע בביטוח חובה.

לאחרונה, הושג בין הצדדים לתביעה הסכם פשרה, מחוץ לכותלי בית המשפט, לפיו 'כלל' תפצה את התובע בסכום נוסף בסך 305 אלף שקלים.

בית משפט השלום בבאר שבע, אישר לאחרונה את הסכם הפשרה, ונתן לו תוקף של פסק דין.

פיצוי כספי תביעת פיצויים תאונת שרשרת כביש 6

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד