כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"נגולה אבן מאיתנו"

נדחתה תביעת העתק של משפחת הפורץ שנורה למוות

משפחת הפורץ מוחמד אל אטראש שתבעה את מי שהגן על עצמו וירה בו למוות בארבעה מיליון שקלים לא תקבל שקל. השופטת שדנה בתיק קבעה כי אם יחליטו לנסות להגיש תביעה נוספת הם יחויבו בהוצאות

נדחתה תביעת העתק של משפחת הפורץ שנורה למוות
אריה שיף צילום: פלאש 90

תביעת בני משפחתו של הפורץ מוחמד אל אטראש, שנורה למוות על ידי אריה שיף, על סך ארבעה מיליון שקלים נדחתה. כך דווח ב'כאן חדשות'. הסיבה היא כי בני משפחתו של הפורץ לא הגיעו לדיון ולא הגישו חוות דעת מפורטת על הנזיקין. כשלצד זאת לפני ארבעה ימים התפטר הסניגור שייצג אותם.

בנימוקי השופטת: "הנאשם נגרר לאירוע שלא יזם ולא תיכנן, דבר שנעשה דווקא ע"י המנוח ושותפיו, הנאשם עמד לבדו, בשעת לילה מאוחרת, מול המנוח ושותפיו כולם רעולי פנים, שדי בחזותם כדי להטיל אימה ופחד".

בן שיף, בנו של אריה, אמר בתגובה ל'כאן חדשות': "נגולה אבן מאיתנו. אנחנו מרגישים שסוף סוף סיימנו את התקופה הנוראית הזו ויש הרבה הקלה. אפשר להתפנות לחיים. כל הסאגה הזאת הכבידה על ההורים שלי מאוד. הם הזדקנו הרבה יותר מהקצב הרגיל שלהם. לא מגיע להם".

"הם עובדים קשה כל החיים", אמר בן שיף, "ואז בא מישהו ודורך על הגב שלהם והורס להם את החיים במקביל. יש להורים שלי נכדות וחיים וחברים ועכשיו יוכלו להתפנות לזה. לפני המקרה גנבו לנו את הרכב הרבה פעמים ופרצו הרבה לבית, מאז יש שקט".

תקציר המקרה: בנובמבר 2020 ירה אריה שיף למוות בפורץ שניסה לגנוב את רכב הקרוון, בו ישנו באותו הזמן הוא ורעייתו. שיף, בן 71, תושב ערד, הודה במסגרת הסדר טיעון בעבירה של המתה בקלות דעת - שהעונש המקסימלי עליה הוא 12 שנות מאסר. בנובמבר 2021 נגזרו על שיף תשעה חודשי עבודות שירות. נוסף לעבודות השירות, נדרש שיף לפיצוי של עשרת אלפים שקלים למשפחת הפורץ מוחמד אל אטראש.

תביעת פיצויים פיצוי כספי פורץ נהרג תביעת מיליונים אריה שיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד