י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
אחרי ההתנערות

הליכוד: "ראש הממשלה לא פסל את חקיקת הרפורמה המשפטית"

אחרי שבבמהלך ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בארה"ב הוא הביע התנערות מהתוכנית המקורית של הרפורמה המשפטית ואמר כי היא הייתה "רעה", בליכוד טוענים כי הוא לא פסל את הרפורמה. "הוא התייחס בשיחה עם אילון מאסק רק לפסקת התגברות גורפת ברוב רגיל", נמסר

הליכוד: "ראש הממשלה לא פסל את חקיקת הרפורמה המשפטית"
ראש הממשלה נתניהו עם אילון מאסק צילום: אבי אוחיון /לע"מ

אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו התנער מהתוכנית המקורית של הרפורמה המשפטית ואמר כי היא הייתה "רעה" בליכוד מבהירים את דבריו ואומרים כי הוא לא פסל את הרפורמה המשפטית.

מהליכוד נמסר: "בניגוד לפרסומים, ראש הממשלה לא פסל את הרפורמה המשפטית כלל וכלל. הוא התייחס בשיחה עם אילון מאסק רק לפסקת התגברות גורפת ברוב רגיל, דבר שראשי הקואליציה כבר הסכימו לפני חודשים שניתן להשיג את האיזון מול בית המשפט בדרכים אחרות".

כזכור, ראש הממשלה התייחס אמש בשיחה עם אילון מאסק ששודרה ב-X (טווויטר לשעבר) להצעה המקורית של הרפורמה המשפטית ואמר: "הייתה תוכנית שהייתה מעבירה את המטוטלת מצד אחד – כוח בידי בית-המשפט, לצד שני – הפרלמנט. בלמתי אותה, אני רוצה איזון".

נתניהו הוסיף: "לא רוצה שיטה בה הפרלמנט יכול לעקוף ברוב פשוט. אנחנו מנסים להגיע להסכמות, "לעבוד משני צדי המתרס". אם נצליח מול האופוזיציה – מה טוב. אם לא – נלך לציבור. זה מה שאני מתכוון לעשות עם שובי לישראל".

הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד