ט"ז אייר התשפ"ד
24.05.2024
"הם הורסים למדינה"

חה"כ מהליכוד: "המפגינים גרועים מאש"ף ומאיראן"

חה"כ ניסים ואטורי חיזק את דברי ראש הממשלה נתניהו ואף הוסיף ואמר כי "המפגינים אף יותר גרועים מאש"ף ומאיראן". לדבריו, "הם הורסים למדינת ישראל"

חה"כ מהליכוד: "המפגינים גרועים מאש"ף ומאיראן"
המחאה נגד הרפורמה צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

חה"כ ניסים ואטורי (הליכוד) התייחס הבוקר (שלישי) לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו שאמר כי המפגינים חברו לאש"ף ולאיראן ואמר כי המפגינים אף יותר גרועים מהם.

ואטורי אמר בריאיון לכאן רשת ב': "עובדה שהם חוברים אליהם בהפגנות, הם יותר גרועים מהם". ואטורי הסביר: "בהפגנות עצמם אתה רואה שהם באים והורסים למדינת ישראל. ממתי אזרחי מדינת ישראל יוצאים ככה ומפגינים בחוץ ותוקפים ראש ממשלה בצורה כזאת? איפה הייתם לפני שנה כשיאיר לפיד אמר שנתניהו חבר לחיזבאללה? אז כולם שתקו. כשהמפגינים עצמם הרימו שלט של נתניהו יחד עם מנהיג איראן- איפה הייתם אז?".

עוד אמר ואטורי: "ככה לא תוקפים את המנהיג של ישראל שיושב כרגע עם מנהיגי עולם ודן בנושאים ביטחוניים שאנחנו מכירים אותם והם קשים מאוד. זה לא רק בעיה של הימין והליכוד זה בעיה של כל עם ישראל. כולם צריכים להיות ביחד מול האויבים שלנו".

כזכור, טרם עלייתו למטוס תקף ראש הממשלה נתניהו את המחאות הצפויות בארה"ב ואמר: "שום דבר לא מפתיע אותי. מי שמארגן את המחאה הזאת מצויד בכסף רב. אלה הפגנות ממומנות ומאורגנות שפורמות אל כל הגבולות. הן הביאו לכך שחסימת צירים זה דבר נורמלי, שהטרדות אלימות של אנשי ציבור זה דבר לכאורה נורמלי, שסרבנות זה דבר נורמלי. לכן כשהם הולכים ומוציאים את דיבתה של ישראל בפני האומות זה גם נראה להם נורמלי. לי זה לא נורמלי, כשהייתי ראש אופוזיציה מעולם לא עשיתי את זה".

נתניהו הוסיף ותקף: "זו הפעם ה-12 לדעתי שאני הולך להופיע באו"ם כראש ממשלה, תמיד היו הפגנות לטובת ישראל ונגד ישראל. אבל הפעם אנחנו רואים הפגנות נגד ישראל על ידי אנשים שחוברים לאש"ף, איראן ואחרים. שום דבר כבר לא מפתיע, אבל זה לא ימנע ממני לייצג את ישראל בגאון ובצורה הטובה ביותר עבור כל אזרחיה".

באופוזיציה גינו בחריפות את דבריו. יו"ר האופוזיציה חה"כ יאיר לפיד כתב: "אין אדם שהרס את תדמיתנו בעולם יותר מנתניהו בחודשים האחרונים. אין דבר שמסייע יותר לאיראנים מהמהפיכה המשטרית של ממשלתו. ההאשמות שלו כלפי הפטריוטים של המחאה הן עוד הוכחה לשיבוש חמור בשיקול הדעת ובקריאת המציאות שלו".

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ תקף: "המתקפה של נתניהו תוך האשמת המפגינים בארה"ב בחבירה לאויבינו, חמורה וראויה לכל גינוי. גם אם לא מסכימים על דרך הפעולה, מדובר בפטריוטים, אוהבי המדינה".

גנץ הוסיף: "את הנזק האדיר שנתניהו גורם לחברה הישראלית בהתנהלותו, גם אלף נאומים חוצבי להבות באו"ם לא יתקנו. הגיע הזמן לעצור את ההפיכה המשטרית ולעשות סדר בממשלה, במקום להאשים את המפגינים".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן תקף: "אדוני ראש הממשלה, שוב אתה משקר במצח נחושה. המפגינים בארץ ובעולם מפגינים נגדך ובעד מדינת ישראל.

מי שחבר לאיראן ולאש״ף זה לא אחר ממך, אתה בעצמך מר בנימין נתניהו, אתה שמפרק את החברה הישראלית מבפנים, אתה שמשתלח במיטב בנינו ובנותינו ואתה שמוכיח לכולנו יום יום שאתה פועל אך ורק בהתאם לאינטרסים האישיים שלך, גם אם זה אומר שתישרף המדינה".

 

בנימין נתניהו ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד