ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"כבר לא יד ימינו של נתניהו"

הפרשן המקורב לנתניהו: "יריב לוין מקים מחנה בתוך הליכוד"

הפרשן יעקב ברדוגו המקורב לראש הממשלה נתניהו טען כי השר לוין מקים מחנה בתוך הליכוד והוא כבר אינו יד ימינו של נתניהו. "הוא כבר לא יד ימינו של בנימין נתניהו כפי שהלך איתו במשך מספר שנים באופוזיציה", אמר

הפרשן המקורב לנתניהו: "יריב לוין מקים מחנה בתוך הליכוד"
יעקב ברדוגו ויריב לוין צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו הידוע בקרבתו לראש הממשלה בנימין נתניהו טען הבוקר (שלישי) בערוץ 14 כי שר המשפטים יריב לוין מקים מחנה בתוך הליכוד והוא כבר אינו יד ימינו של ראש הממשלה.

דברי ברדוגו מגיעים ברקע הדיווחים כי השר לוין קיים אמש פגישה עם בכנסת עם ארגוני ימין ומספר חברי כנסת, שם הבהיר כי אין בכוונתו לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית.

ברדוגו אמר בריאיון: "אני יכול לומר אחרי הדיווחים אתמול שיריב לוין מקים מחנה בתוך הליכוד, זאת ההבנה שלי. זה חידוש גדול בתפיסת העולם של הליכוד והימין, הוא כבר לא יד ימינו של בנימין נתניהו כפי שהלך איתו במשך מספר שנים באופוזיציה".

ברדוגו הוסיף ואמר: "לפי דעתי זה לא יצלח ליריב לוין הוא לא עשוי מהחומר הזה. מבחינת התפיסה שלי אני מסתכל על יריב לוין כאדם שמקים מחנה. לפי דעתי זה לא יצלח כי דווקא אלו שאמורים להיות אתו במחנה כבר לא אתו".

הפרשן הפוליטי עמית סגל דיווח בתגובה לדברים כי ראש הממשלה נתניהו והשר לוין שוחחו כמה פעמים בטלפון במהלך השהות בקליפורניה וכי לא נראה שיחסיהם במשבר מיוחד לפי שעה.

כזכור, סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין נפגש היום (שני) עם ראשי ארגוני ימין אשר הביעו את חששם מגניזת הרפורמה המשפטית. 

בפגישה, שהתקיימה בכנסת, הבהיר שר המשפטים לוין לנציגי ארגוני הימין כי "אם מישהו חושב שצריך לסגת, לעצור או לבטל את הרפורמה - זה רק יזמין לחץ נוסף על הממשלה. כל מטרתם היא להפיל אותה, ואסור בשום פנים ואופן שהממשלה הזו תיפול".

עוד אמר השר לוין: "אם כל 64 הח"כים היו כמו שמחה רוטמן ואביחי בוארון הייתי יכול להיות רגוע".

 

יריב לוין בנימין נתניהו הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד