ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"די בטוחה שחמאס רצחו אותו"

חה"כ אחמד טיבי פרסם פייק, האם השכולה הגיבה ודרשה למחוק

חה"כ אחמד טיבי, שמסית באופן קבוע נגד ישראל וצה"ל, העלה תמונה של ילדים פלסטינים שנהרגו לכאורה כתוצאה מפעילות של צה"ל. בין התמונות הופיעה גם תמונתו של ילד משדרות שנרצח מרקטה של חמאס. אימו ביקשה למחוק ולאחר התעקשות ח"כ טיבי נענה לבקשה ומחק

חה"כ אחמד טיבי פרסם פייק, האם השכולה הגיבה ודרשה למחוק
אחמד טיבי צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חה"כ אחמד טיבי שמנהל שנים רבות הסתה נגד ישראל ונגד צה"ל פרסם היום (שלישי) ברשתות תמונה של ילדים פלסטינים שנהרגו לכאורה כתוצאה מפעילות של צה"ל.

אלא שבתוך התמונה המסיתה, הופיעה גם תמונתו של הילד בן ה-5 עידו אביגל הי"ד שנרצח כתוצאה מרקטה ששיגרו אנשי החמאס לעבר העיר שדרות ופגעה בביתו.

שני אביגל, אימו של עידו הגיבה לטיבי בטוויטר וכתבה: "אחמד מה נשמע, שומע? זה סבבה לגמרי לקחת כל מיני ילדים, לשים אותם בתמונה אחת ולספר לעולם שצהל הרג אותם, אבל יש מצב אתה מוריד את התמונה של הילד שלי משם?".

האם הוסיפה: "אני די בטוחה שחמאס רצחו אותו, ופצעו את הבת שלי, וגם את האחיינים שלי, וגם אותי אבל אני לא ילדה אז שיהיה. אה כן, הם ירו לבית!".

ח"כ טיבי בחר תחילה להתנצח עם האם וכתב: "ילד הוא ילד הוא ילד. הרג ילדים הוא נורא. פלסטינים וישראלים. תארו לכם שהייתי מסיר את תמונתו של עידו ז"ל מהידיעה בהארץ, מה הייתם אומרים? זה עדיין לא משנה את העובדה שהצבא ירה והרג מאות ילדים פלסטינים בשנים האחרונות. מגלה אמפטיה לצער והכאב שלך. יהי זכרו ברוך. מי ייתן ולא יהיו עוד אימהות ומשפחות שכולות".

לבסוף החליט למחוק את הציוץ המטעה. "מחקתי את התמונה הראשונה מתוך כבוד לבקשת אמא שכולה, אמו של עידו ז"ל שהזכרתי אותו כמה פעמים בשנים האחרונות", כתב.

 

 

 

חדשות חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד