כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
שיא בחלוקת התמיכות

כמה משפחות יקבלו צ'קים? הגר"ד לנדו פתח את מעמד החלוקה

בימים אלו מגיעה לשיאה חלוקת התמיכות של ועד הרבנים ברחבי הארץ, תוך מאמצים להגיע לכמה שיותר משפחות • הגר"ד לנדו: "העצה הטובה ביותר לזכות בדין היא להיות שותף בועד הרבנים"

כמה משפחות יקבלו צ'קים? הגר"ד לנדו פתח את מעמד החלוקה
הגר"ד לנדו צילום: ועד הרבנים

לקראת חגי תשרי הבעל"ט החלה ועדת התמיכות של ועד הרבנים בחלוקת הצ'קים, כשבמקביל ממשיכים עם ישראל לתרום ולהוסיף צדקה, כדי שכמה שיותר משפחות יוכלו להיכנס למעגל התמיכות.

רוצים להחתם לחיים? הצטרפו עכשיו >>>

רבני ועד הרבנים עלו למעונו של מרן גאון ישראל הגר"ד לנדו שליט"א והציגו לפניו את אלפי הצ'קים שיצאו להצלת משפחות במצוקה מכל רחבי הארץ: חולים, עניים, אלמנות ויתומים, בהם עשרות יתומים של"ע איבדו אב או אם בשנה החולפת. התמיכה המשמעותית תאפשר להם לרכוש את צורכי החג, אוכל, הלבשה, הנעלה וכל הנדרש, וכן צרכים רפואיים.

הגר"ד לנדו שליט"א התרגש למראה עוצמת הצדקה של כלל ישראל. שעה ארוכה הוא עיין באלפי הצ'קים והשתאה לראות את היקף מעגל התמיכה, שמגיע לכל קהילה חרדית מצפון ועד דרום.

בסיום הביקור כתב מכתב מיוחד במינו:

"בימים אלו שכולם מחפשים זכויות בדין, ברור שהעצה הטובה ביותר לכדי לזכות בדין היא להיות שותף בפעולות הצדקה הגדולות של ועד הרבנים"

והוא מוסיף ומברך את התורמים:

"ובזה יזכו להינצל מכל הצרות והמחלות מידה כנגד מידה ולהיכתב ולהיחתם בספר חיים טובים הם וכל בני ביתם."

אלפי משפחות במצוקה מתחננות להיכנס למעגל התמיכות, ובוועד הרבנים עושים מאמצים אדירים להגדיל את הסכומים ולהגיע לכמה שיותר משפחות. כל סכום שנתרם מקדם את המטרה ומכניס אור ושמחה לעוד בית יהודי. 

גדולי הדור נוהגים לערוך פדיון כפרות גם בכסף ולתת את הצדקה לעניי ועד הרבנים ומבקשים לנו לנהוג כמוהם וזה הנוסח המדויק אותו אומרים:

"זה הכסף ילך לועד הרבנים ואני אכנס ואלך לחיים טובים ארוכים ולשלום"

רוצים להחתם לחיים? הצטרפו עכשיו >>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד