כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
במסגרת הסכם

כבר החודש: מאות עובדים יקבלו העלאה במשכורת

סוכם על הגדלת שכר הבסיס של מאות הנהגים והגדלת בסיס השכר הפנסיוני רטרואקטיבית מחודש יולי בשיעור של כ-5.5% בממוצע, וכן על שיפור תעריף האש"ל ב-33%

כבר החודש: מאות עובדים יקבלו העלאה במשכורת
אוטובוסים למירון צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

ההסתדרות, הנהלת "בון תור" וועד העובדים בחברה, חתמו היום (שלישי) על הסכם קיבוצי לכ-200 נהגי החברה. "בון תור" הינה חברה פרטית שנוסדה בשנת 1988, המתמחה בשירותי הסעה פרטיים לחברות, ארגונים ופרטיים והיא מהגדולות בענף ההיסעים.

ההסכם, שתוקפו לשנתיים וחצי, מעגן שורה של הסכמות חדשות המשפרות את זכויות העובדים. בין היתר, סוכם על הגדלת שכר הבסיס של הנהגים והגדלת בסיס השכר הפנסיוני רטרואקטיבית מחודש יולי בשיעור של כ-5.5% בממוצע, וכן על שיפור תעריף האש"ל ב-33%.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה, עו"ד אייל ידין אמר: "ברצוני לברך על ההסכם המוגמר בחברת בון תור, הסכם המיטיב עם אוכלוסיית הנהגים בחברה הן כלכלית והן תעסוקתית. הסכם נוסף בענף אשר מחזק משמעותית את עובדיו ומייצר קרקע פורייה לשיתוף פעולה והמשך עבודה שנים קדימה. הסכם זה כמו רבים אחרים מחזק את החשיבות של העבודה המאוגדת בשיפור וחיזוק מעמדו של העובד וכולי תקווה שחברות נוספות ילכו בעקבותיו".

מנכ"ל איגוד עובדי התחבורה, עו"ד רועי בליטנטל אמר: "הסכם ראשון לשנה החדשה, המשפר ומיטיב עוד יותר את תנאי העסקתם של נהגי חברת בון-תור. אנו מברכים את ועד העובדים וההנהלה על המשך שיתוף פעולה פורה המשיא ערך הן לרווחת העובדים והן להצלחתה העסקית של החברה".

מנהלת חטיבה ארצית באיגוד עובדי התחבורה, עו"ד טלי גרינברג אמר: "הגענו להסכם המשפר משמעותית את שכר הנהגים בחברת בון תור ואת תנאי העסקתם, וזאת שנה אחת בלבד מחתימת ההסכם הקיבוצי האחרון בין הצדדים, אשר עדיין בתוקף. אני מברכת את ועד העובדים ואת ההנהלה על ההסכם המצוין הזה".

יו"ר ועד עובדי חברת בון תור, צביקה ויזנפלד אמר: "ההסכם החדש הוא בראש ובראשונה תולדה של הבנה הדדית, הקשבה ושיתוף פעולה יוצא מן הכלל אל מול הנהלת החברה וההסתדרות. תודה גדולה לאיגוד עובדי התחבורה בהסתדרות שעל אף שפערי המו"מ לא היו גדולים, ידעו לגשר ולהגיע להסכם מצוין שיסייע וימנף הן את העובדים והן את בון-תור. תודה גם לשגיא כץ, מנכ"ל בון-תור שראה איתנו עין בעין, ויחדיו דווקא בתקופה לא קלה של אינפלציה גואה, הענקנו לעובדים בסיס מקצועי וכלכלי יציב גם לשנים הבאות".

 

 

חדשות תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד