י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

יומיים לסגירת הרשימות: אבי אמסלם וברק סרי מתרסקים דרמטית בסקרים

סקר חדש של מנו גבע מגלה כי שני המועמדים האפשריים של ש"ס באשדוד, אמסלם וסרי, מתרסקים ומאבדים גובה עם אחוזי תמיכה חד ספרתיים • גם בריצה משותפת השניים לא עוברים את ה-15% ומתרחקים גם מאפשרות של סיבוב שני

יומיים לסגירת הרשימות: אבי אמסלם וברק סרי מתרסקים דרמטית בסקרים
אבי אמסלם / ברק סרי צילום: פלאש 90/מתוך פייסבוק

יומיים לסגירת הרשימות והקלפים במערכת הבחירות באשדוד נטרפים מחדש, עם פרסום של סקר חדש שמגלה כי ברק סרי ואבי אמסלם, שניים שהתחממו על הקווים כמועמדים אפשריים של ש"ס, מאבדים אחוזי תמיכה וצונחים דרמטית לתמיכה חד ספרתית.

סקר מנו גבע שנערך לאחרונה ופורסם הערב (שלישי) מגלה כי אבי אמסלם, יו"ר ש"ס באשדוד ומועמדה כרגע לראשות העיר, נחתך כמעט במחצית ויורד דרמטית ל-6.8% מול 11.2% בסקר שנערך בחודש קודם. ואילו יועץ התקשורת ברק סרי, המתמודד גם הוא לראשות העיר, צונח ל-7.6% מול 9.2% בסקר הקודם.

יש לציין כי שני המועמדים, אמסלם וסרי, נחשבים לכאלו שסיעת ש"ס עשויה לתמוך באחד מהם בהתמודדות, צעד שעד כה לא נעשה באופן רשמי במקרה של סרי, אך גורמים המעורים במערכת הפוליטית החרדית באשדוד, יודעים לומר כי אמסלם צפוי להסיר את מועמדותו ולחבור לברק סרי בסמיכות לבחירות.

נתון נוסף שעולה מן הסקר מלמד שגם חבירה של אמסלם וסרי יחד לא מניבה את התוצאה המיוחלת כאשר השניים מגרדים במשותף 15% בלבד מקולות הציבור באשדוד, ובכך מתרחקים אפילו מעלייה לסיבוב שני, כך שהסיכוי שלהם לכבוש את לשכת ראש העיר בעוד חודש וחצי הופך לאפסי וחסר סיכוי.

אשדוד בחירות מוניציפליות 2023 בחירות מקומיות 2023 יחיאל לסרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד