כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
כך מסבירים בלשכתו

הפרט שהשמיט שר התקשורת מהפגישה הדיפלומטית

שר התקשורת קרעי נפגש עם ממלאת מקום שגריר ארה"ב בישראל ובהודעתו לתקשורת השמיט את השאלות הקשות שהעלתה בפניו המארחת באשר לרפורמה שהוא מתכנן בעולם התקשורת

השר שלמה קרעי
השר שלמה קרעי צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

שר התקשורת שלמה קרעי מ'הליכוד' נפגש עם הממונה על השגרירות האמריקנית בישראל, סטפני הולט. אך מסתבר שבהודעתו לתקשורת השמיט קרעי פרטים חשובים מהפגישה.

לפי דיווח של הכתב המדיני ירון אברהם ב'חדשות 12', קרעי לא סיפר שהממונה על השגרירות שאלה שאלות קשות על מה שמכונה הרפורמה בתקשורת. היא ביקשה לדעת מה בדיוק מתוכנן במסגרת הרפורמה, היא הביעה דאגה מהחלשת המוסדות הדמוקרטיים בישראל והבהירה לשר התקשורת שארה"ב רואה בחופש העיתונות חלק בלתי נפרד מחייה של דמוקרטיה משגשגת ובריאה.

אברהם מדווח כי קרעי מצידו אמר שהרפורמה שלו רק תחזק את התקשורת, טענה שהיא בבסיסה תמוהה לאור העובדה שרק ערוץ אחד מעוניין בה. אבל הממונה על השגרירות חידדה והסבירה שהממשל דואג למוסדות הדמוקרטיים בישראל ובכללם גם לחופש העיתונות.

משגרירות ארה"ב בישראל נמסר: "איננו מתייחסים לתוכנן של פגישות דיפלומטיות פרטיות".

בלשכתו של שר התקשורת מודים שהיא שאלה שאלות בנושא הרפורמה אבל אומרים שאלו היו שאלות כלליות בלבד ושהשר הסביר לה את הפרטים. זו התגובה הרשמית שלהם: "הייתה פגישה ארוכה וטובה של שעה ורבע. בתוכה הועלו נושאים רבים. מטבע הדברים, הוצאנו בהודעה את תוצרי הפגישה שהם שיתופי הפעולה העתידיים ולא את שיחות הרקע".

שלמה קרעי שגרירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד