י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תמיכה איתנה בנתניהו

בתגובה לשמאל: 18,000 חתמו על פנייה לביידן

ראשי תנועת הביטחוניסטים בפנייה לנשיא ארה"ב: "אל תיתן להשפעות פוליטיות פנימיות מישראל לפגוע בקידום הזדמנויות אסטרטגיות והאינטרסים המשותפים בין המדינות". עוד כתבו: "מחובתנו לתמוך בשליחות דיפלומטית של כל ראש ממשלה ישראלי הנבחר באופן דמוקרט"

נתניהו עם אילון מאסק בביקורו בארה"ב
נתניהו עם אילון מאסק בביקורו בארה"ב צילום: אבי אוחיון /לע"מ

לקראת הפגישה בין רה"מ לנשיא ארה"ב, פנו היום (רביעי) בכירי תנועת הביטחוניסטים במכתב חתום בשם 18,000 חברי התנועה פנייה לנשיא ארה"ב ולסנאט להדגשת ערך הביטחון הלאומי כאבן מרכזית ביחסי ארה"ב-ישראל. בתוך כך, המכתב שהדגיש את השותפות בין המדינות, פנה לנשיא במטרה לנטרל את ההשפעות הפוליטיות בישראל.

בהקשר השותפות בין המדינות: "ידינו אינה בפוליטיקה ואיננו מתיימרים להיות מומחים לענייני משפט, כלכלה או אקדמיה. מסיבה זו, אנו רואים לנכון לייעץ שלא תוסח דעתך בעת הזו. אנו רואים שהשיח הפוליטי הפנים-ישראלי גולש אל מעבר לים ומבקשים לאפשר לתהליך הדמוקרטי שלנו להתקיים ללא התערבות חיצונית, כולל של ידידים בעלי כוונות טובות. יהיה זה לרועץ עבור ארצות הברית וישראל אם נבזבז הזדמנויות אסטרטגיות לקדם את האינטרסים שלנו באזור כתוצאה מהיסחי דעת ופרובוקציות פוליטיות".

בנושא הסכמי השלום עם מדינות המפרץ: אנו מצדיעים על המנהיגות בעלת החזון שאתה מפגין במאמציך להסכם שלום בין ערב הסעודית לישראל, ולקדם את המזרח התיכון לעבר פיתוח ושגשוג דרך חיבורן של אסיה ואירופה באמצעות תשתיות ואנרגיה. בהקשר זה, אנו מדגישים שכל סיוע כלכלי לרשות הפלסטינית צריך להיות מותנה בדחייתה הרשמית של חוק המשכורות למחבלים שמספק תמיכה ממשלתית לטרוריסטים, ובכך מתמרץ טרור ומציב סתירה מהותית בפני הסיכויים להגיע לשלום אמת. האפשרויות הגלומות בנורמליזציה ישראלית-ערבית הן אינסופיות, ואנו מברכים כל מאמץ שתוביל ארצות הברית שיחזק את הביטחון הלאומי של ישראל".

בנושא איום הגרעין האיראני: "חובה להרתיע את איראן מלהשיג נשק גרעיני, והדרך היחידה לעשות זאת היא באמצעות איום אמין בשימוש בכוח, בשילוב סנקציות כלכליות וצבאיות משתקות. ברגע שהדבר יושג, ארצות הברית, ישראל וכוחות חיוביים אחרים באזור יוכלו להתחיל לגלגל לאחור את השפעתה הזדונית של איראן לטובת ביטחון, יציבות ושגשוג איזורים".

לסיום חתמו בכירי התנועה: "מחובתנו לתמוך בשליחות דיפלומטית של כל ראש ממשלה ישראלי הנבחר באופן דמוקרטי כאשר הוא מקדם את האינטרסים החיוניים לביטחון הלאומי שלנו, ללא קשר לזהותו. אנו דבקים באמונתנו שביטחונה הלאומי של ישראל עלול להיפגע ממעשי דה-לגיטימציה מצערים לנבחרי הציבור שלנו, ומודאגים שלהט פוליטי משבש לעמיתינו המכובדים מן הארגונים האחרים את שיקול דעתם".

בנימין נתניהו ג'ו ביידן ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד