ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
הסכם קיבוצי נחתם

הצצה לתנאים של עובדי חברת ברינקס בישראל

ההסתדרות, הנהלת ברינקס ישראל וועד העובדים סיכמו על שורה של הישגים שיחולו על עשרות עובדי החברה באגף מרכז מזומנים: הגדלת שכר הבסיס, תוספות שכר ומענקים והחלת ההסכם על סקטורים נוספים

הצצה לתנאים של עובדי חברת ברינקס בישראל
רכב ברינקס. אילוסטרציה צילום: Edi Israel/Flash90

ההסתדרות, הנהלת ברינקס ישראל ועד העובדים בחברה, חתמו היום (רביעי) על הסכם קיבוצי לעובדי אגף מרכז המזומנים בחברה, אשר עוסקת בסיפוק פתרונות לוגיסטיים מאובטחים. תוקפו של ההסכם מיום ה-1 בינואר 2022 ועד ל-31 בדצמבר 2025.

במסגרת ההסכם, המעגן שורה של הסכמות חדשות שמשפרות את זכויות העובדים, הוסכם על שכר יסוד בסיסי התחלתי לעובד בגובה של 7,500 שקל (תוספת ממוצעת של 1,500 שקל), ותוספת שכר יסוד בגובה 250 שקל, החל מינואר 2023.

עוד בהסכם:

תוספת אחוזית קבועה לשכר היסוד בגובה 3%, אשר תשולם אחת לשנה, ללא מגבלת שנים עד למועד גיל הפרישה. תוספת בגובה 250 שקל לשכר היסוד ותשלום מענק בגובה של 3,000 שקל.

ההסכם הקיבוצי יחול גם על עובדים אשר מועסקים בתפקיד אחראי משמרת, לרבות בתנאי העסקה ומנגנון יישוב חילוקי דעות. עובדים אלו יקבלו תיקוני שכר של עד 5% לשכר המשולב בתחילת שנת 2024.

עובדים שהיו אמורים לקבל דרגה בשנת 2023, יקבלו תוספת בגובה 500 שקל.

תוספת של 500 שקל או 5% (הגובה מבניהם) וכן תוספת אחזקת רכב בסכום של 500 שקל לעובד המתמנה לתפקיד אחראי משמרת.

הגדלת תשלום האש"ל לסכום של 830 שקל לחודש. השתתפות החברה בגין נופש בגובה 1,350 ₪ לשנה לעובד. תשלום ימי מחלה מהיום הראשון בהתאם לוותק של העובד וכן תוספת תשלום בגין עבודה בחדר מטבעות. תוספת 23 תקנים לעובדים קבועים. ביטוח שינים קולקטיבי לעובדי האגף.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד בירך על ההסכם ואמר: "התכנסנו פה היום כדי לחתום על הסכם קיבוצי שלישי בחברת ברינקס, תוך שנה. מדובר בהסכם מצויין ומאוזן לטובת העובדים והחברה כאחד. ההסכם משקף את העבודה החשובה של העובדים, והם ראויים לכך".

נשיא ברינקס ישראל, ישי צוויקל אמר: "ברינקס ישראל תמשיך בעבודה מאומצת ונכונה להוביל ולהצליח ולאפשר פרנסה יציבה לכ-700 משפחות. בראייתי ההסכם הנוכחי הוא הצלחה שמקורה בהקשבה מלאה לצרכים ולרצונות של העובדים שלנו ומתן הכרה והוקרה מכבדת וטובה. אני שמח על העובדה שהגענו להסכם הוגן והגון ומודה לכל מי שהתגייס לכך מטעמה של ברינקס ומצד ההסתדרות .אני מאחל לכולנו שנה טובה, בטוחה ופורייה והמשך עבודה משותפת נכונה".

יו"ר איגוד עובדי האבטחה, הניקיון והטיפול הסיעודי בהסתדרות, יוסי ברבי אמר: "לאחר מו"מ ארוך הגענו להסכם קיבוצי מעולה שכלל צירוף האחמ"שים להסכם. כמו כן סיכמנו תוספות שכר רבות לרבות תוספת וותק שנתית קבועה של 3% ללא מגבלת זמן וכן ביטחון כלכלי ותעסוקתי. ההסתדרות תמשיך להיות שותפה מלאה להצלחה ושגשוג החברה למען ציבור העובדים.

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד