כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
הודעה רשמית

הנשיא ביידן הזמין את נתניהו לבית הלבן עוד לפני תום השנה

במהלך הפגישה בין ראש הממשלה ונשיא ארה"ב הזמין הנשיא ביידן את נתניהו לביקור בבית הלבן עוד לפני סוף השנה האזרחית. בהודעת הבית הלבן נאמר כי ההזמנה "כדי להמשיך בשיתוף פעולה ישיר"  

הנשיא ביידן הזמין את נתניהו לבית הלבן עוד לפני תום השנה
פגישת נתניהו ביידן צילום: אבי אוחיון, לע"מ

נשיא ארצות הברית ה-46 ג'ו ביידן הזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו לוושינגטון הבירה לפני סוף השנה האזרחית "כדי להמשיך בשיתוף פעולה ישיר" בנושאים רבים. בהודעת הבית הלבן נאמר כי הנשיא ביידן אישר מחדש את "הקשר בין שתי המדינות, המבוסס על מצע הערכים הדמוקרטיים המשותפים, ועל המחויבות ברזל של ארצות הברית לביטחון ישראל". 

במהלך הפגישה חזרו שני המנהיגים על מחויבותם להבטיח "שאיראן לעולם לא תרכוש נשק גרעיני, וכן שיתוף פעולה הדוק מתמשך בין ישראל לארה"ב כדי להתמודד עם כל האיומים הנשקפים מאיראן ושלוחיה".

רשת CNN דיווחה כי הנשיא ביידן "העניק למקבילו קבלת פנים חמה ולבבית כשהוא אמר שהם ידונו ב"כמה מהנושאים הקשים, כולל בלמים ואיזונים", בהתייחסות ישירה לרפורמה המשפטית".

נתניהו לא הוזמן לבית הלבן מאז חזר לתפקיד ראש הממשלה, מהלך שהתפרש באופן נרחב כקשור לאי הסכמה של ממשל ביידן לרפורמה המשפטית. אבל כשהפגישה התחילה, אמר ביידן לנתניהו, "אני מקווה שנתראה בוושינגטון עד סוף השנה".

בנימין נתניהו ג'ו ביידן הבית הלבן סעודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד