ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
יומיים ליארצייט

משפחת הנרצח זועמת: הוכפלה משכורתו של המחבל

לפני 5 שנים נרצח בדקירות סכין ארי פולד הי"ד, יומיים לפני יום השנה התבשרו בני משפחתו כי הוכפלה משכורתו של המחבל המתועב המושלמת לו מידי חודש על ידי הרשות הפלסטינית

משפחת הנרצח זועמת: הוכפלה משכורתו של המחבל
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: Wissam Nassar/Flash90

יומיים בלבד לפני יום השנה החמישי לרציחתו של הקדוש ארי פולד הי"ד בצומת גוש עציון - הוכפלה משכורתו של המחבל מ-522 דולרים חודשיים ל-1,044 דולר, ובשקלים - במקום 2,000 שקלים יקבל מעתה המחבל מהרשות הפלסטינית שכר חודשי של 4,000 שקלים. כך מדווח חנן גרינווד ב'ישראל היום'.

במשפחת פולד זועמים ואומרים הערב: "בושה כואבת שאין לתאר, זהו לא עלבון אישי או משפחתי, זה עלבון לאזרחי ישראל, זה עלבון למוסר האנושי. חמש שנים לרצח והרשות מעודדת טרור ומכפילה את המשכורת של המחבל הנתעב".

הק' ארי פולד הי"ד | צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90.

"כל אדם עם רמה מינימלית של מוסר חייב לבוז למעשים האלו ולבוז לרשות שמחבקת ומחזקת את הטרור הערבי. האור והחושך לא יכלו להיות ברורים יותר, מדינת ישראל שוחרת שלום עם כל שכניה ורשות פלשתינית שתומכת ומעודדת רצח של יהודים, וזה הסיפור כולו". דברי המשפחה.

כזכור, בבוקרו של יום ראשון ז' בתשרי תשע"ט, ה-16 בספטמבר 2018, המחבל חליל ג'בארין בן 16 מהעיירה הפלסטינית יטא הגיע לצומת גוש עציון, סמוך לקניון 'הרים' ודקר את ארי פולד, תושב אפרת. ארי ניסה לרדוף אחריו ולנטרל אותו, אולם ללא הצלחה. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם נקבע מותו. המחבל ניסה להימלט אך נורה ונוטרל, ופונה בהכרה לבית החולים שערי צדק.

מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד