ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
יוזמה בינ"ל

ישראל השתתפה בכינוס להתמודדות עם משבר המזון בסודאן

שר החוץ אלי כהן השתתף בכינוס בינ"ל להתמודדות עם משבר המזון בסודאן. שר החוץ כהן ייצג את ישראל לצד שרי החוץ של סעודיה, מצרים, צ'אד וקטאר

ישראל השתתפה בכינוס להתמודדות עם משבר המזון בסודאן
שר החוץ אלי כהן בכינוס צילום: משרד החוץ

שר החוץ אלי כהן השתתף הבוקר בכינוס באו"ם לגבי מצב המזון בסודאן. בכינוס השתתפו שורה של מדינות המנסות לסייע לסודאן בהתמודדותה עם משבר המזון החמור הפוקד אותה על רקע הבצורת הקשה. בין המשתתפות הנוספות בכינוס: ארה"ב, סעודיה, איחוד האמירויות, בריטניה ושורה של מדינות נוספות.

שר החוץ אלי כהן אמר כי "ישראל מצטרפת ליוזמה הבינ"ל ועומדת לצד סודאן. מאז ביקורי בחרטום בתחילת השנה, בו קבענו את הבסיס להסכם השלום ההסטורי בין ישראל לסודאן, אנחנו מנסים לסייע לסודאן להתמודד עם המשבר עימו היא מתמודדת. במהלך שיחתי בפורום הדגשתי כי ישראל מוכנה לקדם עזרה הומניטרית ולשלוח צוותי חירום בתחומי החקלאות, במשותף עם גורמים בינלאומיים נוספים על מנת לבחון את המצב בשטח ולפעול לשיפור חייהם של האזרחים בסודאן".

עוד אמר שר החוץ: "ישראל פועלת במשך עשרות שנים עם מדינות הסובלות מבצורת ברחבי העולם וחולקת שיטות עבודה ומומחיות, אותם פיתחנו מניסיוננו במלחמה במדבור והתמודדות עם מחסור במים בעזרת יישום חקלאות חדשנית".

 

אלי כהן משרד החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד