ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
השלום מתקרב

יורש העצר הסעודי בראיון נדיר: "בכל יום מתקרבים יותר לנורמליזציה עם ישראל"

יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן אומר בראיון נדיר לרשת פוקס ניוז כי "בכל יום מתקרבים יותר לנורמליזציה עם ישראל". יורש העצר הסעודי התייחס לפלסטינים והסכסוך עם ישראל: "הסוגיה הפלסטינית חשובה מאוד לנורמליזציה עם ישראל" | ראיון נדיר לתקשורת האמריקנית

יורש העצר הסעודי בראיון נדיר: "בכל יום מתקרבים יותר לנורמליזציה עם ישראל"
מוחמד בן סלמאן בראיון לפוקס ניוז צילום: מתוך הטוויטר של Bret Baier

יורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמאן אומר בראיון לרשת 'פוקס ניוז' כי "בכל יום ישראל וסעודיה מתקרבות לנורמליזציה". בן סלמאן העניק ראיון ראשון מאז 2019 לתקשורת האמריקאית.

יורש העצר הסעודי, בן סלמאן, אמר עוד בריאיון ל'פוקס ניוז', כי "הסוגיה הפלסטינית חשובה מאוד לנורמליזציה עם ישראל". עוד אמר כי "אם איראן תשיג נשק גרעיני, אנחנו חייבים להשיג גם כזה". הוא הוסיף כי אין שום תועלת בהחזקת נשק גרעיני מכיוון שלא ניתן להשתמש בו.

יורש העצר הסעודי המשיך ואמר, "אנו מודאגים מכל מדינה שתשיג נשק גרעיני", וציין כי "כל מדינה שתשתמש בנשק גרעיני תהיה במלחמה עם כל מדינות העולם".

בעניין אחר אמר יורש העצר הסעודי כי מנהיג אל-קאעידה אוסאמה בן לאדן הוא אויב של סעודיה, בדיוק כפי שהיה אויב של אמריקה.

הראיון המלא ישודר הלילה בארה"ב ברשת פוקס ניוז. כתב הערוץ ציין בהצהרה לתקשורת כי הראיון, שישודר בתוכנית "הדיווח המיוחד", יעסוק במגוון נושאים על עתידה של סעודיה והיחסים עם ארצות הברית וישראל, הראיון הראשון של סלמאן עם רשת חדשות אמריקאית גדולה מאז 2019.

סעודיה פלסטינים בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד