כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
במהלך ביקור באיראן

שר ההגנה הרוסי בדק מל"טים וטילים של משמרות המהפכה

שר ההגנה הרוסי, סרגיי שויגו, ביקר ביחידת התעופה והחלל של משמרות המהפכה של איראן, שם בדק מל"טים, טילים ומערכות הגנה אווירית, כך דיווחו כלי תקשורת באיראן  

שר ההגנה הרוסי בדק מל"טים וטילים של משמרות המהפכה
מל"טים איראניים צילום: Iran international

שר ההגנה הרוסי, סרגיי שויגו, ביקר ביום רביעי ביחידת התעופה והחלל של משמרות המהפכה האסלאמית של איראן, שם בדק מל"טים, טילים ומערכות הגנה אווירית, כך דיווחו כלי תקשורת ממלכתיים באיראן.

שויגו, שהגיע לטהראן ביום שלישי, התקבל בברכה וערך סיור עם ראשי יחידת התעופה והחלל של משמרות המהפכה, כך לפי סוכנות הידיעות תסנים.

ביום רביעי, שויגו נפגש גם עם מקבילו האיראני, מוחמד רזא אשטיאני. השיחות נסבו סביב "מסמך שיתוף פעולה צבאי וביטחוני ארוך טווח" בין איראן ורוסיה, כמו גם הצעות לטפל בסכסוך בין ארמניה ואזרבייג'ן.

בהתייחס למתיחות בין ארמניה ואזרבייג'ן, אמר אשטיאני: "שמירה על גבולות בינלאומיים ושלמות טריטוריאלית של מדינות אזוריות היא אחד מהקווים האדומים של הרפובליקה האסלאמית של איראן".

שויגו, אמר שהיחסים בין רוסיה לאיראן הגיעו לרמה חדשה למרות התנגדות המערב. "אנו נחושים ליישם את כל מערך הפעילויות המתוכננות שלנו למרות התנגדות ארה"ב ובעלות בריתה המערביות. הלחץ של הסנקציות על רוסיה ואיראן מתגלה כחסר תוחלת, בעוד שיתוף הפעולה בין רוסיה לאיראן מגיע לשיאים חדשים".

 

 

איראן מלחמת אוקראינה רוסיה רוסיה מל"טים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד