כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
חסרי בושה

תיעוד: קיצוני נטורי קרתא התחבקו עם נשיא איראן

מספר קיצונים מנטורי קרתא נפגשו עם נשיא איראן ראיסי באו"ם. הנשיא אברהים ראיסי, הידוע בכינויו "הקצב של טהראן", שאמר בנאומו שהוא נגד "דיכוי  ללא קשר למי מבצע זאת". ראיסי עצמו לקח חלק בהוצאה להורג של אלפי איראני שהתנגדו למשטר

נטורי קרתא: אילוסטרציה
נטורי קרתא: אילוסטרציה צילום: צילום מסך

חברי "נטורי קרתא" האנטי-ציוניים נפגשו והתחבקו אתמול עם נשיא איראן אברהים ראיסי בשולי העצרת הכללית של האו"ם, כך לפי התקשורת האיראנית.

"שמעתי שיש כאן יהודים אנטי-ציוניים וזה דבר נהדר", אמר ראיסי. "אנחנו תמיד חוזרים על העובדה שאין לנו שום בעיה עם הדת היהודית, ולא עם התורה, ובאיראן ליהודים יש חופש דת, הבעיה היחידה שלנו היא עם הציונים".

ראיסי הדגיש כי הוא נגד "דיכוי", ללא קשר אם הוא מגיע מיהודים, נוצרים או מוסלמים. "לכן מעולם לא הכרנו באנשי דאעש כמוסלמים".

"היום הציונים מבקשים להכפיש את האמונה היהודית אבל אנחנו עושים הבחנה ברורה בין ציונות לאמונה יהודית והעבודה שלכם שבה אתם מודיעים ש'אנחנו יהודים, אבל אנחנו נגד ציונים' זה דבר שיש לשבח אותו", הוסיף הנשיא האיראני.

חברי נטורי קרתא שנפגשו עם ראיסי אמרו במהלך הפגישה: "גילינו שלאורך ההיסטוריה של הרפובליקה האסלאמית של איראן, כיבדו והגנו על הקהילה היהודית עד היום ואתם רק מבדילים שלציונות אין מה לעשות עם הדת, והכיבוש זה בלתי מתקבל על הדעת".

ראיסי מכונה לעתים קרובות "הקצב של טהראן" לאור מעורבותו בהוצאה להורג ההמונית של אלפי אסירים פוליטיים איראנים בשנות ה-80.

איראן העצרת הכללית של האו"ם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד