כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אחרי המאבקים בעיר

רגע לפני סגירת הרשימות: מכתב התמיכה ביעקב גוטרמן - וזה יהיה נציג הרבנים | פרסום ראשון

ראש הישיבה הגר"ד לנדו חתם על מכתב התמיכה של רבני מודיעין עילית בראש העיר יעקב גוטרמן, אחרי שורה של מאבקים בעיר. "סוכם שהרב שמואל מליק יתמנה לבא כוחנו לשותפות נאמנת עם ראש העיר", נאמר במכתב | המכתב מתפרסם שעות לפני סגירת הרשימות | כל הפרטים

רגע לפני סגירת הרשימות: מכתב התמיכה ביעקב גוטרמן - וזה יהיה נציג הרבנים | פרסום ראשון
הגר"ד לנדו חותם על המכתב צילום: באדיבות המצלם

ראש הישיבה הגר"ד לנדו חתם היום (חמישי) על מכתב התמיכה של רבני מודיעין עילית בראש העיר יעקב גוטרמן, שעות לפני סגירת הרשימות לבחירות ברשויות המקומיות. "סוכם שהרב שמואל מליק יתמנה לבא כוחנו לשותפות נאמנת עם ראש העיר", נאמר במכתב.

המכתב מגיע אחרי שורת מאבקים בעיר ודרישה של גורמים שונים להדיח את ראש העיר המכהן. היום עלו רבני העיר למעונו של הגר"ד לנדו וחתמו על מכתב התמיכה בראש העיר, תוך שהם ממנים נציג מטעמם.

"לקראת הבחירות לעירייה בחודש חשון הבעל"ט, נתכנסנו הח"מ כמה פעמים לדון בנוגע להמשך", נאמר במכתב. "בדיונים עלו הנושאים הדרושים תיקון ושינוים משמעותיים: תחבורה, נוער ורווחה, תכנון ובניה. לאחר שיחות מעמיקות עם ראש העיר היה מכובדנו הרב יעקב גוטרמן שליט"א סוכם על מינוי פרויקטורים לכל אחד מהנושאים כדי לקדם אותם, וכבר החלו בהעלאת תוכניות מפורטות כדי לקדם את העניינים בזריזות".

"כמו"כ סוכם שהרה"ג ר' שמואל מליק שליט"א מנהל בית הדין יתמנה לבא כוחנו לשותפות נאמנת עם ראש העיר בכל דבר וענין, כשהם פועלים בצוותא. הדברים ידועים שראש העיר שיחי' מתמסר בכל לבו וכוחו לטובת העיר ומוסדותיה מזה שנים רבות ויעידו על כך הדאגה למוסדות התורה והחינוך באופן יוצא מן הכלל, כמו"כ דאגתו להקל מעל המשפחות בתשלומי מיסים וכדו', ודאגה לצרכי הדת במסירות, כשעצם ניהול העירייה שנים רבות כ"כ ללא משאבים מבלי להכנס לגירעונות ושביתות הוא דבר בלתי מצוי".

"פעלנו בהדרכת רבותינו מרן ראש הישי' הגאון רבי דוב לנדאו שליט"א ומרן ראש הישי' הגאון ר' משה הלל הירש שליט"א אשר עיניהם ולבם תמיד על עירנו מזה שנים. לאחר מכלול השיקולים השונים אנו סמוכים ובטוחים שזו הדרך הנכונה והראויה, ויש לשמוח ולהודות להשייית על שהביאנו עד הלום. וכולנו תקוה שנזכה להעמיד הדת על תילה, ולהקל מעל הציבור את עול החיים, ונשא תפלה בעת הזאת שידוננו אדון כל לטובה ולברכה, ושתהא העיר מגדלת ת"יח ויר"ש לתפארת".

 

 

בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד