ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
יורד מהמדפים

חשש לחריגת איכות בספירת חיידקים בויטמין

בעקבות בדיקה יזומה בוצע החזרה יזומה (ריקול) של מוצר בשם: ויטמין C500 נוזלי בטכנולוגיה ליפוזומלית בטעם תפוז 250 מ"ל. מומלץ לא לצרוך את המוצר

 חשש לחריגת איכות בספירת חיידקים בויטמין
ויטמין C500 נוזלי צילום: משרד הבריאות

חברת אלטמן בריאות מבקשת להודיע כי בעקבות בדיקה יזומה של החברה ולאור מחויבותה ללקוחותיה, החליטה החברה בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות, על ביצוע החזרה יזומה (ריקול) של מוצר בשם: ויטמין C500 נוזלי בטכנולוגיה ליפוזומלית בטעם תפוז 250 מ"ל, ברקוד 7290017218984, אצווה 7235323, תאריך תפוגה 05/2025.

ההחלטה הגיעה בעקבות חשש לחריגת איכות בספירת חיידקים כללית במוצר. לא נמצאו עקבות של חיידקים פתוגניים (מחוללי מחלה) במוצר ואין חשש לפגיעה בריאותית כלשהי. האצווה הנ"ל יוצרה אצל חברת PlantaCorp, גרמניה ונארזה בחברת מעבדות צמחי מרפא.

במידה ובידי הצרכן נמצא המוצר הנ"ל, מומלץ לא לצרוך את המוצר, ליצור קשר דרך מוקד שרות הלקוחות בטלפון 6505* או במייל [email protected] ולקבל מוצרים חלופיים. "אנו פועלים בתאום עם שירות המזון במשרד הבריאות לאיסוף המוצרים מהמדפים. נמשיך לפעול על מנת לוודא שאיכות מוצרינו היא ברמה הגבוהה ביותר. אנו מצטערים על אי הנוחות ונמשיך לפעול לשמירה על איכות מוצרינו" נמסר מהחברה.

חיידק משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד