כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
דרמה באלעד

תמיכה יוצאת דופן בישראל פרוש: "פעל לאחדות הקהילות"

הגאון רבי יצחק רצאבי שליט"א, מחשובי רבני קהילות תימן בארץ ישראל, פרסם מכתב תמיכה נדיר בישראל פרוש לראשות העיר אלעד ובברק צברי למועצת העיר | "פעל רבות לאחדות בין הקהילות ולקידום העיר במקצועיות, בגשמיות וברוחניות" | על מכתב התמיכה בסיעת יש"י בראשותו של צברי, שכזכור תומך בפרוש לראשות העיר, חתמו עשרות רבני וראשי קהילות מאלעד. כל הפרטים

תמיכה יוצאת דופן בישראל פרוש: "פעל לאחדות הקהילות"
ישראל פרוש במעונו של הרב רצאבי צילום: באדיבות המצלם

התפתחות דרמטית לקראת הבחירות באלעד: ראש העיר המכהן ישראל פרוש מקבל תמיכה מרבני קהילות תימן. היום (חמישי), שעות לסגירת הרשימות, מתפרסם מכתב תמיכה נדיר מהגאון רבי יצחק רצאבי שליט"א, מחשובי רבני קהילות תימן בארץ ישראל, במועמדותו לראשות העיר, ובברק צברי למועצת העיר עם סיעת יש"י.

על מכתב התמיכה בסיעת יש"י בראשותו של צברי, שכזכור תומך בפרוש לראשות העיר, חתמו עשרות רבני וראשי קהילות מאלעד.

לאחר פגישה משותפת עם יו"ר סיעת יש"י ברק צברי, חתם הרב על המכתב, בו נאמר בין השאר כי ישראל פרוש פעל רבות לאחדות בין הקהילות ולקידום העיר במקצועיות, בגשמיות וברוחניות.

במכתבו, קורא הרב רצאבי להצביע עבור סיעת יש"י בראשותו של צברי, ובהמשך הוא כותב כי "לראשות העיר להצביע להרב ישראל פרוש הי"ט שפעל רבות לאחדות בין הקהילות ולקידום העיר במקצועיות, בגשמיות וברוחניות. וידיו רב לו בעשיה הציבורית".

כמו כן, קורא הרב רצאבי להגיע לאחדות בין קהילות יוצאי תימן, וכותב כי "אל תתנו חלילה לאש המחלוקת לחלחל לקהילתנו הקדושה, כי יש בכך מצוה גדולה לתורה ולתעודה ולתועלת רבה להרים קרן עדתינו הקדושה בכלל ובפרט".

אלעד ישראל פרוש בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד