כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
עובדי בית החולים "רעות"

הסכם פורץ דרך: "יביא להעלאת שכר של אלפי שקלים בממוצע לכל עובד"

ההסכם מייצר שינוי דרמטי במבנה השכר של העובדים, ויביא להעלאת שכר של אלפי שקלים בממוצע לעובד. פרט לכך, הוסכם על החלת מודל תמרוץ-תגמול לעובדים שעתיד אף הוא לשפר את השכר בפועל

הסכם פורץ דרך: "יביא להעלאת שכר של אלפי שקלים בממוצע לכל עובד"
שטרות כסף. אילוסטרציה צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

ההסתדרות, ועד העובדים והנהלת בית החולים 'רעות' חתמו היום (חמישי) על הסכם קיבוצי מיוחד וחדשני לכ-150 עובדי המוסד, המעניק שירותים בתחום השיקום והגריאטריה.

בית החולים 'רעות' תל אביב, שפועל למעלה מ-60 שנה, הינו הגדול מסוגו בישראל בתחומו. עובדיו מתמחים בין היתר בשיקום, בריפוי בעיסוק, בפיזיותרפיה, בתזונה ועוד.

ההסכם שיהיה בתוקף עד שנת 2027 ואשר הוביל איגוד עובדי מקצועות הבריאות, מייצר שינוי דרמטי במבנה השכר של העובדים, ויביא להעלאת שכר של אלפי שקלים בממוצע לעובד. פרט לכך, הוסכם על החלת מודל תמרוץ-תגמול לעובדים שעתיד אף הוא לשפר את השכר בפועל.

הבשורה מגיעה בתום מו"מ ממושך עם עמותת רעות המפעילה את בית החולים הפרטי, ובכך מצטרפים עובדי המוסד הרפואי גם לקולגות במקצועות הבריאות בבית החולים הממשלתיים והציבוריים שייהנו משיפור בתנאי ההעסקה.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ברך: "זהו רגע חשוב ופורץ דרך. מדובר בעובדים שנותנים את הלב והנשמה למען בריאות המטופלים, ובזכות ההסכם הם זוכים גם לתגמול ראוי על עשייתם המבורכת. המודל החדש יזניק את שכרם וגם יוביל לשיפור השירות. ההסתדרות מפעילה מאמצים רבים לקידום סקטור הבריאות על כל ענפיו והיא תמשיך לתמוך גם בעובדי מקצועות הבריאות שעושים עבודת קודש יום-יום".

מנהלת בית החולים ד"ר אורית שטיין אמרה: "אחרי עבודה מאומצת ובשיתוף פעולה הגענו להסכם חשוב זה. השם הטוב של בית החולים רעות מגיע בזכות העובדים והמטפלים שלו. אני שמחה שהודות להסכם אפשר יהיה לתגמל את העובדים על עבודתם האיכותית".

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד