כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
טבע למוות

תביעת ענק: מפת גוגל לא הייתה מעודכנת, המנוח נפל אל מותו

משפחתו של גבר אמריקאי בשם פיליפ פקסון תובעת את גוגל בעקבות מותו, זאת בטענה לרשלנות לאחר שלא עדכנה בשירות המפות שלה שהגשר עליו התכוון לנסוע בהיקורי שבצפון קרוליינה קרס תשע שנים קודם לכן. הוא נפל לערוץ הנחל וטבע

תביעת ענק: מפת גוגל לא הייתה מעודכנת, המנוח נפל אל מותו
אילוסטרציה צילום: unsplash

תביעה שהוגשה בצפון קרוליינה נגד חברת גוגל ע"י משפחתו של גבר אמריקאי בשם פיליפ פקסון, בטענה לרשלנות לאחר שלא עדכנה בשירות המפות שלה שהגשר עליו התכוון לנסוע בהיקורי שבצפון קרוליינה קרס תשע שנים קודם לכן. הוא נפל לערוץ הנחל וטבע.

ע"פ הדיווח, התיק הוגש השבוע לבית המשפט האזרחי במחוז ווייק. דובר חברת גוגל מסר כי החברה בוחנת את ההאשמות.

ע"פ הדיווח ב'כלכליסט' בתביעה נטען כי פקסון חזר לביתו ממסיבת יום ההולדת התשיעית של בתו שנערכה בשנה שעברה בבית של חבר. אשתו הסיעה את שתי בנותיו הביתה קודם לכן, והוא נשאר מאחור כדי לעזור לנקות. משפחתו טוענת שהוא נקלע לאזור לא מוכר: "הוא לא הכיר את הכבישים המקומיים, והסתמך על המפות של גוגל, בציפייה שיפנו אותו הביתה בבטחה לאשתו ולבנותיו. למרבה הצער, בשעה שנסע בזהירות בחושך ובגשם, הוא עקב אחר ההנחיות המיושנות של גוגל ופנה למה שנקרא במשך כמעט עשור 'הגשר לשום מקום', ונפל לערוץ הנחל, שם טבע". בתביעה נטען כי תושבים מקומיים יצרו קשר עם גוגל שוב ושוב כדי שתעדכן את המפות המקוונות שלה לאחר קריסת הגשר ב-2013.

אשתו, אלישיה פקסון אמרה: "הבנות שלנו שואלות איך ולמה אבא שלהן מת, וחסרות לי מילים כי בתור מבוגר, אני עדיין לא מצליחה להבין איך האחראים יכלו לזלזל כך בחיי אדם". לפי העיתון "שרלוט אובזרבר", המחסומים שהיו מוצבים בדרך כלל בכניסה לגשר היו חסרים עקב מעשי ונדליזם. התביעה מופנית גם לשלוש חברות מקומיות, בטענה שהיתה מוטלת עליהן חובה לתחזק את הגשר.

מטעם גוגל נמסר: "יש לנו אהדה עמוקה ביותר למשפחת פקסון, המטרה שלנו היא לספק מידע ניתוב מדויק במפות ואנחנו לומדים את התביעה".

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד