כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בגלל כאב בעין

50 שנה אחרי שציער פרה: הפתיע עם צ'ק

בעקבות כאב בעין, הגיע אדם לקיבוץ שעלבים והניח צ'ק בסך 2,805 שקלים, 50 שנה אחרי שבתור נער צעיר השליך אבן גדולה לעברה של פרה ופגע לה בעינה | הסיפור המלא

50 שנה אחרי שציער פרה: הפתיע עם צ'ק
פרה. אילוסטרציה צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

אשת התקשורת סיון רהב מאיר משתפת סיפור על אדם שנכנס לאחרונה לקיבוץ והניח צ'ק על סך 2,805 ש"ח בגלל מעשה שעשה לפני 50 שנה.

"סיון שלום. סיפור על תיקון, והפעם לאחר 50 שנה! שמי אלחנן עמנואל ואני החשב של קיבוץ שעלבים. למשרדי הקיבוץ נכנס לאחרונה אדם שסיפר כך:

'בשנת 1974 הייתי תלמיד תיכון בקיבוץ. טיילנו בשטח המרעה ובמעשה של שובבות וטיפשות זרקתי אבן גדולה על אחת הפרות. האבן פגעה לה חזק מאוד בעין.

לפני כמה ימים העין שלי התחילה לכאוב לי מאוד. התייעצתי עם שני רופאים שהמליצו לי לנסוע ל'הדסה'. אני בדרך לשם, אבל בדרך עברתי פה, כי לא באמת שכחתי מהסיפור הזה. אני רוצה לשלם מחיר מלא על הפרה ההיא שפגעתי לה בעין. זה היה גם צער בעלי חיים, וגם פגיעה ברכוש שלא שלי'.

אמרתי לו שאין צורך, ושפרה עולה הרבה כסף, אבל הוא התעקש לשלם מחיר מלא של פרה. הוא רשם צ'ק על הסכום שאמרתי לו, של פרה זקנה וזולה יחסית, שעולה 2,805 ₪, ונסע מכאן ישר ל'הדסה'.

צלצלתי אליו אחר כך. העין שלו בסדר, אבל גם הלב והראש. הוא ממש שמח שהייתה לו הזדמנות לשלם את החוב לאחר 50 שנה. וכיוון שלא בטוח שהייתי מאמין לסיפור כל כך יוצא-דופן, אני מצרף צילום של הצ'ק".

סיון רהב מאיר סליחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד