י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הסערה בש"ס

המשנה לראש העיר המודח מגיב לראשונה: "גם אני שואל את עצמי - האם זה מה שמגיע?"

יממה לאחר שהודח מרשימת ש"ס בבני ברק, המשנה לראש העיר יעקב זכריהו מגיב לראשונה ותוקף את ההחלטה: "בכל הכנות, גם אני שואל את עצמי האם זה מה שמגיע למי שעובד למען הכלל במסירות נפש? האם זהו שכרו של המתייגע למען הזולת לילות כימים? האם זוהי דרכה של תורה?"

המשנה לראש העיר המודח מגיב לראשונה: "גם אני שואל את עצמי - האם זה מה שמגיע?"
יעקב זכריהו צילום: באדיבות המצלם

המשנה לראש עיריית בני ברק יעקב זכריהו, שהודח מרשימת ש"ס בעיר אמש עם הגשת הרשימות לבחירות המוניציפלית, מגיב היום (שישי) לראשונה לאירועים סביב הדחתו.

"לכבוד רבני הקהילות מנהלי המוסדות ותושבי העיר בני ברק היקרים השלום והברכה. באתי בדברים קצרים לשתף אתכם באשר על ליבי", פותח זכריהו את מכתבו. "משך כעשור שנים זכיתי לשרת אתכם נאמנה במסירות נפש גדולה ומלב אוהב בכל פנייה, מתוכם כ-5 שנים ללא שכר".

"התשובה האמיתית היא שגם אני לא יודע למה", מוסיף זכריהו. "בכל הכנות, גם אני שואל את עצמי האם זה מה שמגיע למי שעובד למען הכלל במסירות נפש? האם זהו שכרו של המתייגע למען הזולת לילות כימים? האם זוהי דרכה של תורה?".

"על כן בצער גדול אני נאלץ בעל כורחי לסיים את שליחותי בתפקיד המשנה לראש העיר בני ברק ובהבטחות אינני בוטח, רק בה' יתברך שמו. כמו שאתם מכירים אותי אני איש של שלום וחיבור ואין דרכי להטיל דופי באף גורם ובאף יהודי, ובדברים אלו רק באתי להיות שותף אתכם לעוגמת נפש שאתם מרגיש ים, כי אין אני איש פרטי אלא איש של הציבור, וזה אתם תושבי העיר הנפלאים.

אתמול נזכיר, שעות לתום הגשת הרשימות והרוחות בסיעת ש"ס בבני ברק סערו במיוחד. אחרי החלטה של יו"ר ש"ס אריה דרעי להדיח את חבר המועצה יעקב זכריהו ולרענן של הסיעה בשמות חדשים וצעירים - יצאו רבני העיר הספרדים בדרישה חד משמעית להותירו בתפקידו.

"פגיעה בזכריהו כמוה פגיעה בציבור בני התורה הספרדי ורבניו", אומר ל'בחדרי חרדים' אחד מראשי הכוללים הספרדים בבני ברק. "יעקב זכריהו מכהן כחבר מועצת העיר לאחר שהובטח לו בעבר להיות סגן ראש העיר ולעמוד בראש סיעת ש"ס בבני ברק, ואף מנהיגי ש"ס הארציים ביקשו למנות אותו".

 

בחירות מוניציפליות 2023 בני ברק יעקב זכריהו ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד