כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
צעירים בשנות העשרים

הרכב התהפך: הרוג ופצועים קשה בתאונה עצמית

צעיר נהרג הלילה וארבעה נוספים נפצעו באורח קשה ובינוני בתאונה עצמית שהתרחשה בכביש 90, כאשר רכבם התהפך על גגו | "ראינו רכב הפוך, בסמוך שכבו 5 פצועים שחולצו מהרכב, אחד מהם גבר כבן 25 היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק", תיארו חובשי מד"א

הרכב התהפך: הרוג ופצועים קשה בתאונה עצמית
הרכב ההפוך בזירה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונה דרכים קטלנית הלילה בכביש 92. דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 02:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן, על רכב שהתהפך בכביש 92 לצפון סמוך לקיבוץ האון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של צעיר בשנות העשרים, ומעניקים טיפול רפואי ומפנים למרכז רפואי פוריה ארבעה פצועים, צעירים בשנות העשרים, בהם שניים במצב קשה, ושניים במצב בינוני.

החובשים הבכירים מיחידת האופנועים של מד"א, אביעד עמר ומורן אבו שקארה, סיפרו: "ראינו רכב הפוך, בסמוך שכבו 5 פצועים שחולצו מהרכב, אחד מהם גבר כבן 25 היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הוא סבל מחבלה רב מערכתית, לאחר נסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו, ארבעה פצועים נוספים היו בהכרה וסבלו מחבלות בגב בבטן ובגפיים, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה של אחד הפצועים, ופינינו אותם לבית החולים, כשמצבם של 2 קשה ו-2 בינוני."

מאיר חיון, חובש ביחידת האופנולנסים של איחוד הצלה סיפר: "מדובר ברכב שהתהפך. למרבה הצער נקבע מותו של נוסע הרכב (כבן 25) עקב הפציעות הקשות מהן סבל, כמו כן הענקתי סיוע ראשוני לשני נפגעים במצב קשה וכן לשני נפגעים נוספים במצב של בינוני שפונו לבית החולים פוריה בטבריה".

תאונה התהפכות רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד