א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
בתום מסע מדיני מוצלח

ראה"מ נתניהו המריא לישראל: "הנאום באו"ם שודר גם בסעודיה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הלילה חזרה לישראל וסיכם ביקור מדיני מוצלח בן שישה ימים. נתניהו: "הנאום באו"ם שודר הפעם בשידור ישיר לא רק ברשתות בארצות הברית, אלא גם בסעודיה". מאחורי הקלעים נעשו מאצים להוציא את הטיסה כמה שיותר מהר בשל יום הכיפורים

ראה"מ נתניהו המריא לישראל: "הנאום באו"ם שודר גם בסעודיה"
נתניהו נואם בעצרת האו"ם צילום: אבי אוחיון /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הלילה (ראשון) לישראל ובכך הסתיים לו מסע מדיני מוצלח שנמשך שישה ימים בהם הוא נפגש עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, נאם בעצרת הכללית של האו"ם ופגש עוד מנהיגים רבים מרחבי העולם.

אנשי ראש הממשלה הפעילו לחצים כבדים על מנת שהמטוס ייצא כמה שיותר מוקדם כדי שהנחיתה בארץ תהיה לפני סגירת שדה התעופה בערב יום כיפור. הטיסה אמורה לנחות בסביבות השעה 14:00 בצהריים.

ראש הממשלה אמר בהצהרה טרם ההמראה: "הביקור היה מוצלח מאוד. נפגשנו עם כ-20 מדינאים וראשי מדינות מ-5 יבשות, כמעט הקפנו את העולם. אני חושב שיש הרבה הישגים בביקור הזה, ואנחנו מתכוונים להביא הרבה דברים טובים לישראל".

נתניהו הוסיף כי "הנאום באו"ם שודר הפעם בשידור ישיר לא רק ברשתות בארצות הברית, אלא גם בסעודיה - וזו כמובן ברכה לשנה הבאה". לדברי נתניהו, "יש גם עוד בשורה, שני ראשי מדינות כבר הודיעו על העברת השגרירויות לירושלים - כן ירבו".

בנימין נתניהו ארה"ב סעודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד