כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
עשרות פצצות התגלו

איראן: עצרנו עשרות מחבלי דאעש: "דפוס של הציונים"

הרשויות באיראן טוענות כי מספר פצצות שהיו מיועדות להתפוצץ בו-זמנית בטהרן, התגלו לפני שהתפוצצו. לטענת הרשיות עשרות מחבלים הקשורים לארגון המדינה האסלאמית דעש נעצרו. הרשויות טוענות כי יש לפעולה של המחבלים "דפוס של הציונים"

אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: pexels

סוכנות הידיעות "תסנים" האיראנית דיווחה, כי 30 פצצות בו זמנית נוטרלו בטהרן ו-28 מחבלים נעצרו על ידי כוחות הביטחון. לטענת האיראנים "הפצצות נועדו לשבור את רשת הביטחון ולהציג תדמית לא יציבה של המדינה, ליצור ייאוש ופחד בחברה ,עם הסתה להתפרעויות ומחאות, לרגל יום השנה להתפרעויות בשנה שעברה".

על פי הדיווח ב"תסנים", המחבלים קשורים לדאעש ולחלקם יש היסטוריה בסוריה, אפגניסטן, פקיסטן וחבל כורדיסטן בעיראק. לטענת האיראנים "למרות העובדה שהפעילים שנעצרו הם מדאעש, המודל העיצובי של הפצצות, ודפוס ההתנהגות של מחבלים אלו טכני ומורכב הרבה יותר מהדפוס הרגיל, המחבלים הללו בעלי התאמה משמעותית לשיטות והמנגנונים המוכרים של הציונים ומשטר הכיבוש".

לטענת האיראנים, נתפסו אצל המחבלים כמויות גדולות של חומרי נפץ ופצצות מוכנות, כמות גדולה של מטעני חבלה ומכשירים אלקטרוניים שונים, נשק אמריקאי, מכשירי תקשורת ולווייניים רבים, מדי צבא ואפודי מגן שנמצאים בשימוש באזור כורדיסטן בעיראק וסכומים גדולים של כסף זר.

איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד