ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"אינה מתקבלת על הדעת"

גרמניה מתחה ביקורת: נתניהו לא הציג את השטחים הפלסטיניים

גרמניה מתחה ביקורת על הצגת מפה על ידי נתניהו באו"ם שלא מציגה את "השטחים הפלסטיניים הכבושים" משלחת גרמניה באו"ם הגישה דו"ח על נאומו של נתניהו כדי להביע את דעתם על המפה

גרמניה מתחה ביקורת: נתניהו לא הציג את השטחים הפלסטיניים
נתניהו נואם בעצרת הכללית של האו"ם צילום: אבי אוחיון /לע"מ

משרד החוץ הגרמני מתח היום (שלישי), ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו על כך שהציג מפה שאינה מציגה את "השטחים הפלסטיניים הכבושים" בנאומו במושב ה-78 של האו"ם בניו יורק.

דובר משרד החוץ הגרמני, סבסטיאן פישר, אמר כי "הצגת מפה על ידי נתניהו שאינה מציגה את השטחים הפלסטיניים הכבושים ואת האדמות שסופחו לישראל אינה מתקבלת על הדעת".

פישר הוסיף כי משלחת גרמניה באו"ם הגישה דו"ח על נאומו של נתניהו כדי להביע את דעתם על המפה. פישר קבע כי זה לא מועיל למאמציה של ברלין להשיג פתרון שתי מדינות באמצעות משא ומתן.

כזכור ראש הממשלה העלה מפה עליה נכתב שהיא מייצגת את "המזרח התיכון החדש", שאינו כולל את "השטחים הפלסטיניים הכבושים" ואת אלה שסופחו על ידי ישראל, בנאומו ביום שישי האחרון בנאומו בעצרת הכללית של האו"ם.

בנאום דיבר נתניהו על כך שאין לתת לפלסטינים את הזכות להתנגד להסכמי שלום חדשים עם מדינות ערב, והוסיף כי מאמצי השלום של ישראל בעבר כשלו, משום שהם מבוססים על הרעיון השגוי שאם לא נגיע הסכם שלום עם הפלסטינים, כל מדינה ערבית אחרת לא תנרמל את יחסיה עם ישראל.

בנימין נתניהו גרמניה העצרת הכללית של האו"ם פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד