כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"העמיס" למבורגיני

גניבת המכונית היקרה ביותר בישראל

כתב אישום נגד תושב בת ים שגנב את אחת המכוניות היקרות ביותר שקיימות בישראל: למבורגיני אוונטאדור. מדובר ברכב שהמחיר שלו הוא למעלה ממיליון וחצי שקלים

גניבת המכונית היקרה ביותר בישראל
למבורגיני אוונטאדור - מעל לשני מיליון שקלים בישראל צילום: למבורגיני

מה כבר רוצה גנב רכב? איזו מכונית עממית, פשוטה, אמינה, שאפשר לגנוב אותה ולפרק לחלקים או אולי לנסוע בה כמה זמן ובסוף למכור לעבריין אחר. אבל יש גנבי רכב שרשימת השאיפות שלהם הרבה יותר רצינית: לפי הודעת משטרת ישראל, בסוף השבוע האחרון הוגש כתב אישום נגד תושב בת ים בן 30 שהרהיב עוז וגנב את אחת המכוניות היקרות ביותר שקיימות בישראל: למבורגיני אוונטאדור.

לפי המידע שמשטרת ישראל פרסמה, הגניבה לא הייתה מקרית וכנראה תוכננה מראש באופן מקצועי: הגנב ידע היכן המכונית חונה והתכונן היטב: הוא פרץ לחניון בו המכונית חנתה בראשון לציון וריסס ספריי על מצלמות האבטחה כדי שלא יוכלו לזהות אותו. לאחר מכן הוא עבד על מערכות האיתור של הרכב ונטרל אותן – ובסוף הוא העלה את הלמבורגיני היוקרתית על גרר ונמלט מהמקום.

מה הגנב העמיס על הגרר? ובכן, את אחת המכוניות הכי מהירות והכי יקרות שיש בישראל: למבורגיני אוונטדור שאין לה בכלל מחיר רשמי בישראל כי אין לה יבואן (יבוא אישי), אבל ככל הנראה מדובר ברכב שהמחיר שלו הוא מעל מיליון וחצי שקלים ואולי אפילו מעל שני מיליון שקלים.

הגנב השתמש בגרר, אבל אם הוא היה מתניע את המכונית האיטלקית היוקרתית הוא היה מפעיל מנוע בנפח 6.7 ליטרים ועף לו למהירות של מעל 300 קילומטרים לשעה. אבל הסיפור שלנו לא מסתיים בסוף טוב עבור הגנב: לפי המשטרה הנאשם נעצר. במהלך חיפוש בביתו אותרו חצי מיליון שקלים במזומן. בסיום חקירתו נכלא, ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט.

יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז הגישה נגדו כתב אישום ביום חמישי האחרון לבית המשפט. כמו כן, הוגשה בקשת מעצר תום ההליכים ובקשת חילוט הכסף. ואנחנו נשאל שאלה אחרת: גנב יקר, גנבת מכונית למבורגיני שכמוה אין אפילו עשר יחידות בישראל. מה תעשה איתה, תיסע במהירות 300 קילומטרים לשעה כדי שהמשטרה תלכוד אותך? תציע למכירה את אחת המכוניות הנדירות בישראל? יודעים את התשובה? כיתבו לנו בתגובות.

 

גניבת רכב משטרה בת ים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד