י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
היערכות שיא

רבבות יקבילו את פני ראש הישיבה הגר"ד לנדו בחג הסוכות

גשר מיוחד נבנה ביציאה חדשה שנבנתה במעונו של ראש הישיבה הגר"ד לנדו, לקראת הגעת רבבות עמך בית ישראל להקביל פני רבו בימי חול המועד סוכות

רבבות יקבילו את פני ראש הישיבה הגר"ד לנדו בחג הסוכות
המדרגות שנבנו בבית הגר"ד לנדו צילום: באדיבות המצלם

היערכות שיא לקליטת הרבבות: כמידי שנה, גם בשנה זו יעלו המונים לפקוד את סוכתו של ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו ברחוב הרב שר 15 בבני ברק במהלך ימי חול המועד סוכות, ובמקום נערכו להכשיר את המקום לקראת העלייה לרגל.

בשנים האחרונות נהרו המונים להקבלת פני רבו במעונו של הגאון רבי דב לנדו ובמקום נוצר עומס גדול ודוחק רב.  השנה, לאחר פטירתם של מרנן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל והגר"ג אדלשטיין זצ"ל, צפויים רבבות עמך בית ישראל נוספים לפקוד את מעונו בחול המועד, ובשל כך עלה החשש מפני סכנת נפשות בכניסה וביציאה. 

על מנת למנוע מצב של סכנה, לראשונה הורחבה סוכתו של ראש הישיבה ובשבועות האחרונים מהנדסים מיוחדים שקדו על תוכנית מיוחדת להקמת יציאה נוספת ופועלים עמלו מסביב לשעון בהתאם לתוכניות שהגישו מהנדסי המקצוע כדי שהמקום יהיה בצורה מאובטחת וראוייה. 

במהלך ימי חול המועד, צפויים לפקוד את מעונו של ראש הישיבה רבבות עמך בית ישראל, שיגיעו מכל רחבי הארץ, בראשות גדולי ישראל, רבנים, ראשי ישיבות וציבור בני התורה. היציאה החדשה לצד הגשר שנבנה בבית, יתן מענה לקהל הרבבות שיוכל לעבור בסרט נע, באופן בטיחותי וללא חשש לסכנת נפשות.

הרב דב לנדו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד