י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
היסטוריה לקראת נורמליזציה

שר התיירות הסעודי התייחס במרומז למשלחת הישראלית

שר התיירות הסעודי, אמר בכנס התיירות של האו"ם בו משתתף השר חיים כץ: "יש כאן משלחות שהגיעו לארצנו לראשונה, אני מקווה שקיבלו אתכם יפה, ברוכים הבאים". למעלה מ-500 שרים, פקידים ומומחים במגזר התיירות מיותר מ-120 מדינות משתתפים באירוע

שר התיירות הסעודי התייחס במרומז למשלחת הישראלית
שר התיירות חיים כץ בסעודיה צילום: באדיבות המצלם

שר התיירות הסעודי, אחמד אל ח'טיב, התייחס למשלחות הזרות שהגיעו לסעודיה, ואמר בפתיחת כנס התיירות של האו"ם: "יש כאן משלחות שהגיעו לארצנו לראשונה, אני מקווה שקיבלו אתכם יפה, ברוכים הבאים" עוד הוסיף השר ח'טיב: "כל אחד בחדר הזה מבין שהתיירות היא גשר בין אנשים ובין תרבויות".

שר התיירות חיים כץ משתתף בכנס התיירות העולמי של האו"ם שנערך בריאד, במהלכו יקיים פגישות עם מקביליו במטרה להעמיק קשרים ולייצר שיתופי פעולה חדשים בתחום התיירות.

שר התיירות הסעודי אחמד אל-ח'טיב, אמר כי ביקר במחצית ממדינות העולם תוך 9 חודשים בלבד. "ביקרתי בחצי מהמדינות שלכם, רק השנה ביקרתי בחצי ממדינות העולם, ועדיין יש  עוד ביקורים מתוכננים".

בפתיחת פעילויות יום התיירות העולמי, שר התיירות הסעודי קיבל את פני מנהיגי מגזר התיירות ברחבי העולם בריאד כולל את המשלחת הישראלית. הוא אמר: "יחד, אנו מברכים את יום התיירות העולמי לראשונה בממלכה, ועם האירוח הסעודי האותנטי שלנו, זה יהיה האירוע הגדול ביותר בתולדות התיירות".

למעלה מ-500 שרים, פקידים ומומחים במגזר התיירות מיותר מ-120 מדינות משתתפים באירוע.

נורמליזציה סעודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד