י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
השליך פסולת נוזלית

נהג המשאית נתפס על חם ואולץ לנקות את השטח

המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה תפסה נהג מערבל בטון משליך פסולת נוזלית בשטח פתוח סמוך לרהט | המשאית נתפסה, הנהג נחקר, והמשטרה הירוקה הוציאה לו צו לניקוי השטח    

נהג המשאית נתפס על חם ואולץ לנקות את השטח
השלכת פסולת שלא כחוק בשטח פתוח ליד רהט צילום: צוות דרום במשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה

בפעילות אכיפה ממוקדת שקיימה המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה במרחב העיר רהט, נתפס נהג מערבל בטון שופך פסולת נוזלית בשטח פתוח שלא כחוק. הפעילות נעשתה בשיתוף שוטרי מדור הגנת הסביבה במשטרת ישראל.

המשטרה הירוקה של המשרד עיכבה לחקירה את הנהג, תפסה את המשאית והוציאה לנהג צו לניקוי השטח. המשטרה הירוקה של המשרד פתחה תיק חקירה פלילית, ובמסגרתו ייחקרו חשודים נוספים.

השלכת פסולת שלא כחוק בשטח פתוח ליד רהט/המשטרה הירוקה 

"המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה תמשיך לפעול, בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל וגורמי האכיפה, לצמצום עבירות סביבתיות ובהן השלכות פסולת בנייה הפוגעות בבריאות הציבור ובסביבה" נמסר.

גיא נחושתן, ראש צוות דרום במשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה אמר: "אנחנו ממשיכים לפעול נגד עבריינים סביבתיים אשר משליכים פסולת בשטחים הפתוחים ופוגעים בסביבה ובבריאות הציבור. מדובר באירוע חמור שבו תפסנו את משליך הפסולת בעת ביצוע המעשה, תפסנו את המשאית ופתחנו בתיק חקירה פלילית. נמשיך לפעול בשיתוף גורמי האכיפה הרלוונטיים למיגור תופעת השלכות הפסולת הלא חוקיות בשטחים הפתוחים".

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד