כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הבחירות בבני ברק

דרמה ב'פלג': הגר"צ פרידמן הורה להסיר את המפלגה - ויתמוך ברשימת הזרם המרכזי

הגר"צ פרידמן קרא ליו"ר רשימת בני תורה בבני ברק מנחם כרמל והודיע לו כי ייתמוך במפלגה של הזרם המרכזי | הרב פרידמן טלפן במקום לאנשיו והורה להם למשוך את הרשימה שהגישו | איש העסקים מנחם כרמל, שהצליח להביא לאיחוד השורות ב'פלג', קם השבוע משבעה על רעייתו ע"ה

דרמה ב'פלג': הגר"צ פרידמן הורה להסיר את המפלגה - ויתמוך ברשימת הזרם המרכזי
מנחם כרמל אצל הגר"צ פרידמן צילום: באדיבות המצלם

הגאון רבי צבי פרידמן הורה היום (רביעי) לתמוך ברשימת בני תורה של הזרם המרכזי ב'פלג' למועצת העיר בני ברק, בראשות הגר"א דויטש.

הגר"צ פרידמן, שנחשב למנהיג הקבוצה המיליטנטית בפלג הירושלמי, קרא ליו"ר רשימת בני תורה מנחם כרמל והודיע לו על ההחלטה. איש העסקים מנחם כרמל שהצליח להביא לאיחוד השורות ב'פלג', נזכיר, קם השבוע משבעה על רעייתו ע"ה. בפגישה השתתף הרב חיים רוחמקין שנחשב לאיש אמונו של הגר"צ פרידמן.

הרב פרידמן טלפן בו במקום לאנשיו והורה להם למשוך את הרשימה שהגישו לקראת הבחירות המוניציפליות שיערכו בעוד כחודש. "השם יעזור שתקום עירייה חדשה שתתנהל בדרכי היושר והצדק ולפי דעת תורה ותזכה לתמיכה ושגשוג", אמר הרב פרידמן לכרמל. 

בכך מגיעה לסיומה הסאגה שהתרחשה ביום הגשת הרשימות בשבוע שעבר, במסגרתה הוגשו לוועדת הבחירות בבני ברק לא פחות משלוש רשימות שונות של הפלג הירושלמי. כעת צפויים כל אנשי 'הפלג' להצביע עבור הרשימה של הזרם המרכזי.

הרב מנחם כרמל מסר בתגובה: ב"ראש מעייני לשמור על ציבור בני התורה, בני הישיבות והכוללים מחוקי הגיוס למיניהם ומחוקי הפשרנות והקרירות שמנסים להביא על היהדות החרדית".

"כמו"כ שמירה על צביון העיר הקדושה בני ברק כולל מניעת עבודות בשבת רח"ל כפי שהתחנכנו בדרכם של מרן הרב שך, הסטייפלר, הרב אלישיב, רבי שמואל ושאר רבותינו הקדושים זצ"ל ובהכוונת גדולי הדור שליט"א".

 

 

הפלג הירושלמי מנחם כרמל בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד