כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מסוקים פינו נפגעים

50 ילדים נפצעו בהתהפכות אוטובוס סמוך לבית שמש

אוטובוס שהסיע כ-50 ילדים התהפך סמוך לאשתאול. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי במקום לכ-50 נפגעים בהם 2 במצב קשה ו-3 במצב בינוני

50 ילדים נפצעו בהתהפכות אוטובוס סמוך לבית שמש
זירת התאונה ליד בית שמש צילום: יוסי קצבורג, איחוד הצלה

נס בצומת אשתאול הסמוך לבית שמש: אוטובוס שהסיע כ-50 ילדים התהפך לתעלה סמוכה. צוותי מד"א ואיחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנפגעים במצבי פגיעה שונים ופינו אותם לבדיקות וטיפול רפואי בבתי החולים.

ממד"א נמסר כי בשעה 17:11 התקבל דיווח במרחב ירושלים על אוטובוס שהתהפך סמוך לאשתאול. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי במקום למספר נפגעים בהם שניים במצב קשה ושלושה במצב בינוני.

כוחות משטרה סגרו את זירת התאונה לטובת השלמת הטיפול בפצועים ובוחני תאונות הדרכים החלו בחקירת נסיבותיה.

זכי הלר, דובר מד"א, דיווח ברדיו 103FM על התהפכות אוטובוס בסמוך לבית שמש ואמר תחילה: "יש 12 פצועים, שניים במצב קשה ושלושה במצב בינוני. המסוק של מד"א בדרך למקום".

מדובר באוטובוס הסעות שהתהפך על צידו, חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות לכ-50 מנוסעי האוטובוס, ילדים כבני 12. בשלב זה צוותי מד"א מפנים לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק, 7 פצועים, בהם: 1 במצב קשה, 2 במצב בינוני, 4 קל.

פראמדיק מד"א אושרי אדרי וחובשי מד"א ישי גליק ושמואל פשקוס, סיפרו: "הגענו מהר למקום וראינו את האוטובוס הפוך על צידו בואדי סמוך לכביש. מתוך האוטובוס יצאו 15 נוסעים ילדים בני 8 עד 12, כולם בהכרה מלאה וגם נהג האוטובוס סייע להוציא אותם. ביצענו מיון ראשוני לנוסעי האוטובוס, 2 מהילדים סבלו מחבלות קשות. אחד מהם עם חבלה רב מערכתית והשני עם חבלה בבטן, הענקנו להם טיפול מציל חיים ופינינו אותם במהירות לבית החולים כשמצבם קשה. בחדר הטראומה אחד מהם הורדם והונשם".

מוישי הורוביץ חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר באוטובוס שהתהפך על צידו. הענקנו סיוע רפואי ראשוני בזירה לכ-30 ילדים כבני 12. בשלב זה פונו מהזירה 20 נפגעים, 2 נפגעים באורח קשה, 2 נפגעים באורח בינוני ו-16 נפגעים באורח קל. חלקם פונו על ידי אמבולנסים של איחוד הצלה".

איחוד הצלה בית שמש תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד