י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מבט מקוון

היכנסו לסיור הוירטואלי: כך נראה הפרויקט המבוקש ביותר בקפריסין

״סיורי המשקיעים לפרויקט המבוקש ביותר בקפריסין יוצאים לדרך״: דירות יוקרה קסומות בפרויקט Limassol City Heights מוצעות כעת ב- 360,000 יורו בלבד – תנאי תשלום מיוחדים!

היכנסו לסיור הוירטואלי: כך נראה הפרויקט המבוקש ביותר בקפריסין
פרויקט בקפריסין צילום: Limassol City Heights

באחד האזורים המבוקשים ביותר בקפריסין, במרחק של דקות בודדות מחוף הים הכחול והמרהיב, נבנה בימים אלו פרויקט היוקרה Limassol City Heights. כעת משקיעים ישראלים בעלי הון עצמי של 270,000 יורו בלבד יוכלו לחוות את המתחם בקרוב בסיורי משקיעים אישיים הכוללים 2 לילות במלון 5 כוכבים, העברות ופינוקים – על חשבון היזם. ״אין הרגשה טובה יותר עבור משקיע רציני מאשר לראות בדיוק במה הוא משקיע – בטח כשמדובר בפרויקט יוקרתי הנמצא בשלבי הבנייה הסופיים. מסירת המפתח לדירה צפויה בעוד מספר חודשים בלבד – בינואר הקרוב״, אומרים בחברת השיווק, ומוסיפים: ״זו עסקה יוצאת דופן המתבצעת ישירות מול אחד היזמים הגדולים ביותר בקפריסין – בעברית ובלי אנשי תיווך, מה שחוסך למשקיעים אלפי שקלים״.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

היכנסו לסיור וירטואלי>>

דירות ענקיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר

הפרויקט היוקרתי, Limassol City Heights, כולל 4 בניינים בני שלוש קומות בהם תמצאו דירות 2 חדרי שינה ענקיות + סלון, בגודל 71-76 מ״ר, הכוללות חשמל חכם, הנמכות גבס ונגרות בהתאמה אישית  בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הדירות מאבוזרות קומפלט עד הפרטים הקטנים וכוללות מרפסת גדולה במיוחד בגודל של כ- 50 מ״ר, חניה ומחסן. ״זו החבילה המושלמת: לגור בדירת יוקרה ברמה הגבוהה ביותר וליהנות משלל אטרקציות במתחם עצמו, כמו 2 בריכות גדולות, והכל באזור מעולה ומבוקש הנמצא במרחק של דקות ספורות מחוף הים, מתחמי קניות והקניון הראשי של לימסול״, אומרים בחברת השיווק. כמו כן, בשל קרבת הפרויקט לאתר הנופש והקזינו המפורסם, מומחי נדל”ן צופים לעליית ערך משמעותית בשווי הנכס ובמחירי הדירות, מיד עם תום עבודות הבנייה.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>


הפרויקט בלרנקה • Limassol City Heights

קונים ישירות מהיזם – חוסכים אלפי שקלים ונהנים מפוטנציאל רווח עצום

בחברת השיווק של הפרויקט מדגישים את העובדה שכל תהליך הרכישה מתבצע ישירות מול היזם בעברית, בלי אנשי תיווך ואנשי ביניים בדרך – מה שחוסך למשקיעים אלפי שקלים. ״מאחורי הפרויקט עומד אחד היזמים המובילים בקפריסין״, אומרים בחברה, ״אנחנו נותנים למשקיעים ליווי מלא לאורך כל התהליך מצוות החברה בקפריסין –  כך שתוכלו להרגיש תמיד בבית ולהיות בטוחים שיש מי שמלווה אתכם עד לקבלת המפתח הצפויה בינואר הקרוב, וגם לאחריה בכל מה שתצטרכו״. חשוב לציין שעל פי התחזיות שיעור ההכנסות משכירות בשנה עומד על כ- 8-12%, בנוסף לצפי עליית ערך של כ- 15% בשנה, כך שאפשר להבין מדוע הפרויקט נחשב למבוקש במיוחד והדירות נחטפות.

סיור משקיעים אישי כולל לינה ופינוקים – הכל על חשבון היזם

כאמור, במסגרת השיווק בארץ, מציע כעת יזם הפרויקט סיור משקיעים אישי הכולל 2 לילות במלון 5 כוכבים, העברות ומגוון פינוקים – על חשבון היזם. ״כפי שכבר ציינו, חשוב לנו שהמשקיעים יחוו את הפרויקט מקרוב, לכן אנחנו מזמינים את משקיעים בעלי הון עצמי של החל מ- 270,000 יורו לקבל סיור אישי עם כל הטוב שיש למתחם להציע ולקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורם – זו השקעה ייחודית שאסור לפספס״, מסכמים בחברה.

נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד