כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הגרסה המשודרגת של עצמכם

החיים לא משהו? קבלו 5 צעדים שיוסיפו לכם אושר

מרגישים שאתם יכולים להגיע ליותר אבל לא מצליחים לעשות זאת? מעוניינים ליצור השפעה חיובית על חיים של אנשים? קבלו את הבשורה: גם אתם יכולים להיות הגרסה המשודרגת של עצמכם בתהליך קצר, חווייתי וממוקד, ולהיות שם עבור אחרים. כל האפשרויות להגיע רחוק עם מרכז אלון בניהולו של צביקה עידן. כי החיים שלכם חשובים לכם!

החיים לא משהו? קבלו 5 צעדים שיוסיפו לכם אושר
שיטת אימון ייחודית - צביקה עידן צילום: יח"צ

אנשים רבים חשים שאינם מגשימים את עצמם, חלומם גדול, אך ידיהם כבולות והכלים שלהם דלים. רבים אחרים מייחלים לשינוי אישי, משפחתי או מקצועי, אך אינם מגיעים אליו, בגלל הרגלים ישנים, חששות, וחוסר אמון בעצמם. אם גם אתם מזדהים עם הדברים, דעו שאתם בחברה טובה, כך נראים חייהם של אחוזים ניכרים מאוכלוסיית העולם בשלהי שנת 2023.

האם יש דרך לשינוי ושיפור איכות החיים? האם ניתן לעזור לעצמנו, להאמין בעצמנו, לצאת מאזור הנוחות ולהמריא למקום טוב יותר? האם אפשר להגיע למקצוע של נתינה והשפעה? מסתבר שכן.

הדרך עוברת בתהליך ממוקד וקצר, ברור ומקצועי, אותה מתווה לנו מרכז אלון, בניהולו ובהנחייתו האישית של צביקה עידן- מאמן אישי מוסמך בכיר מטעם לשכת המאמנים, ומסטר טריינר NLP. מרצה עם ניסיון של אלפי שעות הוראה במקומות שונים ומייסד שיטת ההוראה הבלעדית, לקואצ'ינג בשילוב NLP .

השאירו פרטים ותתחילו ליצור את השינוי בחייכם>>>

אימון אישי הוא תהליך למידה המעצים את האדם למצות את הפוטנציאל שלו ולשפר משמעותית ולאורך זמן את הביצועים וההישגים האישיים והמקצועיים שלו. בקורס התלמיד מקבל את הכלים והידע הן לחייו האישיים והמשפחתיים והן עבורו כמאמן אישי מקצועי והמוביל אנשים לשינוי משמעותי בחייהם בתהליך קצר וממוקד, למימוש חלומותיהם והשגת מטרות שלא השיגו עד היום.

מסתבר שלמעלה מאלף המשתתפים במחזורי הקורסים לא טועים, כמוהם גם אלפי המתאמנים שעברו תהליך אישי, ואלו שזכו להאזין להרצאותיו העוצמתיות במוסדות שונים ומובילים בקרב המגזר החרדי. אלו וגם אלו יוצאים לתהליך קסום ושבים ממנו עם ארגז כלים עשיר ושינויים מרחיקי לכת בכל פרמטר בחייהם- החל משיפור התקשורת הבינאישית, ההתפתחות האישית, שיפור ההורות והזוגיות, וכלה בטיפול בחסמים שונים בחייהם, לצד רכישת כלים למוטיבציה וניהול צוות. רבים מהם הופכים למאמנים מצליחים בעלי מקצוע מתגמל, מלא סיפוק, שליחות ונתינה.

בעזרת פעילויות אלו, אותם מוביל צביקה עידן כבר 17 שנה, מעגל ההשפעה במגזר החרדי הולך ומתרחב בהתמדה, ואנשי המקצוע שהוכשרו בקורסים, מהווים שליחים נאמנים ואיכותיים עבור בני משפחותיהם ועבור מתאמנים ותלמידים של אנשי חינוך רבים.

איך זה קורה בפועל? ומה מכיל הקורס הייחודי? הצצה לתכני הקורס מגלים לנו נוסחה מנצחת לשדרוג הגרסה העצמית שלנו. הנה טעימה קלה מתוך תכנית עוצמתית ורחבת היקף, המביאה כל משתתף לשינוי אפקטיבי והגשמת חזונו האישי; הבנת התנהלויות, רגשות ופעולות אנושיות בסיסיות, דרכים מעשיות ויעילות ליצירת קשר טוב עם כל אחד, כלים לחיזק דימוי וביטחון עצמי, העצמה. חיבור לכוחות הפנימיים, גילוי המחסומים בדרך להצלחה הגדרת מטרות וחזון, הקשבה אקטיבית והבנה עמוקה של האחר, כלים ועקרונות ליצירת מוטיבציה חזקה לנוע קדימה בכל תחום, פחדים ופוביות, עבודה על מערכות יחסים, זיהוי אמונות מגבילות, ניהול משאבי זמן, ואלו הם רק חלק קטן מהנושאים הנלמדים על בוריים.

גם אם המציאות לא מאירה לכם פנים, ואתם מחפשים את הדרך לשינוי ולמהפך, גם אם אתם רק רוצים לשדרג אי אילו עניינים בחיים, וגם אם אתם שואפים לרכוש מקצוע מתגמל ומלא שליחות, בקורס הממוקד, בעזרת מספר צעדים ברורים ומדויקים, החיים שלכם יכולים להשתנות. כי גם אתם מסוגלים לאפשר לעצמכם יותר, לפגוש את עצמכם בגרסה משודרגת, לדעת לנהל קונפליקטים, ליצור השפעה על אחרים, להתגבר על חסמים ולהגיע רחוק, הרבה יותר ממה שחלמתם...

משינוי אישי למקצוע עוצמתי

רבים מהמשתתפים חוו שינוי עוצמתי בחייהם והמשיכו לעבר מקצוע עם ייעוד ושליחות, כזה שפתח להם אפיק פרנסה מרוויח ומבוקש, ושדרג את חייהם מכל ההיבטים. תעודת מאמן אישי בשילוב NLP פותחת דלתות ומאפשרת לכל אחד להפוך למאמן אישי שמביא רווחה לחייהם של אלפי אנשים.

בשנים האחרונות גדלה המודעות לנושא וקיים ביקוש גבוה בציבור החרדי והדתי בתחום האימון האישי, אך מנגד, יש חוסר במאמנים בציבור. במקצוע מאמן אישי אפשרי להחליט על היקף העבודה כעיסוק מלא או כהכנסה משלימה לעבודה העיקרית. העיסוק באימון מתגמל באופן בלתי רגיל הן כספית והן רגשית. כמאמן אתה חווה את השינויים החיוביים שעובר המתאמן ולעיתים כל משפחתו בעקבות כך.

אם אתם מאלו שאנשים רבים מוצאים בכם כתובת ומבקשים להתייעץ עמכם, אם אתם מוצאים את עצמכם במקום תומך, מייעץ ונותן, או רק שואפים להיות שם, ייתכן שהקורס מיועד לכם, ואתם יכולים להפיק ממנו את המיטב.

אלפי אנשים כבר מצאו את הייעוד שלהם, פתחו קליניקה לאימון וייעוץ, רכשו כלים ליישום בחיים האישיים והמקצועיים וחוו מהפך משמעותי חיובי ומופלא.

מעוניינים לשמוע עוד פרטים? רוצים להתייעץ ולהכיר את תכני הקורס מקרוב? השאירו כאן פרטים ואנו נשוב אליכם עם כל המידע.

צביקה עידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד