כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מחזק את כח הרבנים בירושלים 

למעלה ממאה אלף דולר חולקו אצל פוסק הדור לרבני העדה החרדית

פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך ביקש מקבוצת נגידים ממקורביו לתמוך בכל רב ומו"צ בעדה החרדית בירושלים בסך אלף דולר. המעמד התקיים בהשתתפות חברי 'הנהלת העדה החרדית' ובהשתתפות 'וועד הפעולה' של העדה החרדית

למעלה ממאה אלף דולר חולקו אצל פוסק הדור לרבני העדה החרדית
חלוקת הכסף אצל פוסק הדור צילום: דוד ארזני

אמש התקיים במעונו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך, מעמד יסוד קופת 'תמכין דאורייתא', לתמיכה במוצי"ם וחברי בד"צ של העדה החרדית לקראת החגים.

 פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך מקבוצת נגידים ממקורביו לתמוך בתמיכה נכבדה במוצי"ם לקראת החגים, ואכן הנגידים נענו לבקשה ונדבו את חלק הארי של הכסף.

בנוסף גם בחסידות סאטמאר (מהר"א) יצאו בקמפיין לחיזוק העדה החרדית והעבירו חלק מהסכום, והשלימו את היעד של מאה אלף דולר, בכדי שכל רב ומו"צ יקבל אלף דולר.

כאמור, אמש התקיים מעמד יסוד הקופה במעונו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך המעמד התקיים בהשתתפותם של ראשי הנהלת העדה החרדית, וראשי ה'וועד הפועל' של העדה החרדית שנקבצו כולם למעמד היסוד ההיסטורי.

את המעמד כיבד בהשתתפותו מרא דאתרא דבית שמש הגאון רבי נתן הכהן קופשיץ שנשא דברי ברכה קצרים במעמד ובירך את התומכים והרבנים.

בפתח המעמד עיין פוסק הדור בקורת רוח מרובה בפנקס הצ'קים של קרוב למאה צ'קים, ולאחר מכן בירך את התומכים והמסייעים שעזרו בגופם או בממונם להצלחת המגבית.

במרכז המעמד נשא פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך דברים כדורבנות וביקש מהנהלת העדה החרדית להמשיך לפעול בפעולות נוספות, כשבתוך דבריו אמר: "הציבור הוכיח שיש כסף לפעולות חשובות לשם שמים, ב"ה שכאן זכו לפעול גדולות ונצורות למטרה עליונה לחזק את כח הרבנים ומורי ההוראה בירושלים עיה"ק, ויש להמשיך הלאה בפעולות נוספות לשם שמים".

לאחר מכן העביר פוסק הדור מעטפה של צ'קים לידי חברי הנהלת העדה וחברי 'וועד הפעולה' של העדה, בכדי שיעבירו את הצ'קים למוצי"ם ולרבנים, כאשר סך הכל חולק למוצי"ם ולדייני העדה מעל מאה אלף דולר.

הרב משה שטרנבוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד