כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
צפו למחסור

זיהום התגלה במפעל מטרנה - הייצור נפסק

תקלה במערכת הייבוש של המטרנה גרמה לזיהום והביאה לעצירת הייצור והפסקת השיווק | החברה: "התקלה זוהתה באופן מידי והמוצרים נחסמו ולא יצאו לשוק"

זיהום התגלה במפעל מטרנה - הייצור נפסק
סופרמרקט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שלפני כחודשיים המפעל נסגר למשך מספר שבועות בשל זיהום שהתגלה, היום (חמישי) דווח על חיידק שנמצא שהוביל לסגירה של פס הייצור. בחברת אסם, לה שייך המותג, אומרים כי מקור התקלה הוא במערכת הייבוש שגורמת לחריגה ולא זיהום שהתגלה רק בדיעבד. החשד הראשוני עלה כבר לפני שבוע והחברה עצרה את הייצור והשיווק באופן מידי. לפני יומיים תוצאות הבדיקות החריגות חזרו מהמעבדה ובהן התאמת החשש.

החברה מסרה כי "התקלה הטכנית שארעה לאחרונה ושהובילה לחריגה מיקרוביאלית זוהתה באופן מידי והמוצרים נחסמו ולא יצאו לשוק. כל המוצרים בשוק בטוחים לצריכה ועומדים בכל התקנים לייצור מזון תינוקות".

עוד נכתב בהודעת החברה כי "מטרנה עושה כל שביכולתה על מנת לשוב ולספק את כלל מוצרי מטרנה בכדי להתגבר על חוסרים אלו ולהבטיח זמינות המוצרים לכלל הלקוחות והצרכנים במהירות האפשרית. איכות המוצרים ורווחת הצרכנים נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו. מטרנה פועלת בתיאום מלא עם משרד הבריאות".

כאמור, לפני כחודשיים חיידק מעיים התגלה בקו ייצור של תחליף חלב אם של חברת מטרנה. החיידק עלול להיות מסוכן לתינוקות והוא התגלה בקו ייצור של תחליף המיועד לתינוקות עד גיל חצי שנה.

ריקול מחסור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד