י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
רשלנות פושעת

שעות לאחר השריפה הקטלנית, הרעלה המונית בחתונה נוספת

לאחר השריפה שפרצה מזיקוקים בחתונה במחוז נינוה בעיראק בה נהרגו 120 בני אדם, תקרית נוספת עוררה את זעמם של העיראקים, כאשר עשרות אושפזו מהרעלה המונית בחתונה בגלל אוכל מקולקל

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Unsplash

24 שעות בלבד חלפו בעיראק מאז טרגדיית השריפה שפרצה מזיקוקים בחתונה במחוז נינוה בצפון המדינה בה נהרגו 120 בני אדם ונפצעו 200 נוספים, ותקרית נוספת עוררה את זעמם של העיראקים, כאשר אתמול עשרות אושפזו מהרעלה המונית בחתונה במחוז קירקוק בגלל אוכל מקולקל.

סוכנויות ידיעות עיראקיות דיווחו כי מחלקת הבריאות בקירכוק טענו כי יותר מ-50 בני אדם הורעלו עקב מזון מקולקל שהוגש להם בחתונה. משרד הפנים דיווח כי עשרות בני אדם שוחררו מבית החולים לאחר שיפור במצבם הבריאותי.

תקרית ההרעלה ההמונית התווספה לטרגדיית החתונה הקטלנית שנגרמה מרשלנות פושעת של בעלי האולם שמקושרים למיליציות השיעיות במדינה ועוררה זעם ברחבי הרשתות החברתיות העיראקיות. רבים טענו כי זאת רשלנות פושעת מצד מנהלי האולם שלא שומרים על הוראות בטיחות.

אחד מבעלי האולם טען לתקשורת המקומית כי האוכל שהמשתתפים בחתונה אכלו לא היה מקולקל, והדגיש כי הם עדיין לא יודעים את סיבת ההרעלה.

בעיראק דווח כי נלקחו דגימות מהמזון וממתינים לתוצאות כדי לקבוע את סיבת ההרעלה, כל המקרים היו קלים או בינוניים, וכולם החלימו.

עיראק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד