י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
יוכבד מתולדות אהרן

הצ'אלמערית נכנסה לרכב החילונית וביקשה טרמפ

צ'אלמערים כולנו מכירים, הם נועזים, חסרי בושה ועוד. מקרה שהיה כך היה. ענבר וייס, המוכרת כמהנדסת העיר בית שמש עד לאחרונה, אישה חילונית, חוותה צ'אלמעריות בתוך רכבה הפרטי | הסיפור המלא שיישמע לכם מוכר ודומה

הצ'אלמערית נכנסה לרכב החילונית וביקשה טרמפ
ירושלמית. אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

ענבר וייס, מהנדסת העיר בית שמש עד לפני שבועות ספורים, שיתפה בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלה חווית נסיעה יוצאת דופן, כאשר אישה חרדית פתחה לפתע את דלת רכבה, נכנסה וביקשה טרמפ. וכך היא מספרת.

מעשה שהיה כך היה בערך בארבע וחצי היום (חמישי) בצהריים אני תקועה בפקק נוראי ברחוב הנביאים בדרך לפגישה. פתאום דופקת לי בחלון אשה חרדית מבוגרת מאוד מבקשת להיכנס לאוטו, מה זה מבקשת, נכנסת לי לאוטו אומרת שחם לה נורא ושהיא חייבת להגיע לרחוב שטראוס והאוטובוס לא מגיע שאקח אותה.

אז לקחתי אותה נו מה, ומרגע שהיא עלתה היא לא הפסיקה לספר לי הכול על בעלה והילדים והנכדים גם דברים שאני לא רוצה לדעת!! ובשטף הדיבור היא נתנה לי מבט אחד ואז אמרה את יודעת שהכלה של הסבא שלי היתה שולמית אלוני? והמשיכה ככה כאילו אנחנו מכירות כבר ארבעים שנה ואמרתי לה בטח חם לך את עם מעיל.

אז היא אמרה זה לא מעיל נו זה רק לרוח. בקיצור תדעו שקוראים לה יוכבד אייזנבוך והיא מחסידות תולדות אהרון ואמרתי לה יוכבד תקשיבי אף אחד לא יאמין לי בחיים לסיפור הזה אנחנו חייבות סלפי אז היא אמרה לי רק רגע זאת הבת שלי בטלפון אני חייבת להסביר לה איך לסיים שם עם הקוגל. 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד