י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא למדו לקח

תערוכת שואה חוללה בסמלים נאציים על ידי ילד בן 12

ילד בן 12 השחית תמונות של ניצולי שואה בסמלים נאציים. המשטרה הגרמנית חוקרת. הוא צייר צלבי קרס ושפם של היטלר על ארבע מהתמונות המוצגות בחצר בית הספר

תערוכת שואה חוללה בסמלים נאציים על ידי ילד בן 12
ריסוס גרפיטי: אילוסטרציה צילום: unsplash

תמונות של הצלם הגרמני-איטלקי לואיג'י טוסקאנו, המתגורר במנהיים בגרמניה, הושחתו על ידי ילד בן 12. התערוכה שלו "נגד השכחה" של השואה הוצגה במקומות רבים ברחבי העולם - כולל מול בניין האו"ם בניו יורק. סך הכל 400 צילומים, שרק חלק מהם ניתן לראות, הם בפורמט גדול ומרשים.

המשטרה המקומית בהרנברג, שבמדינת באדן-וירטמברג, דיווחה כי החשוד הוא ילד בן 12. הוא צייר צלבי קרס ושפם של היטלר על ארבע מהתמונות המוצגות בחצר בית הספר התיכון ירג רטגב.

הצלם טוסקאנו ביקר בבית הספר ביום שלישי האחרון. הוא אמר לתקשורת הגרמנית, כי בתחילה רצה לסיים את התערוכה, אך התבקש על ידי שני תלמידים להשאיר את הצילומים תלויים עד אמצע אוקטובר. לדברי הצייר, חשוב כבר עכשיו לנקוט עמדה נחרצת נגד האירוע. הוא החליט שהתערוכה תוצג בהרנברג עד ה-13 באוקטובר.

לפי המשטרה, הילד בן ה-12 הודה בעבירה. המשטרה לא קבעה את המניע, הנזק החומרי מסתכם ב-2000 יורו. לפי סוכנות הידיעות dpa, נציב האנטישמיות של באדן-וירטמברג, מייקל בלום, ביקר בבית הספר ונחרד מהגרפיטי. 

גרמניה נאצים אנטישמיות היטלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד