כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"פרגנו לנו"

לא התאפקו: הזוכה בלוטו כתב בקבוצת הוואטסאפ שהרוויח 14 מיליון ש"ח

הזוכה המאושר שיתף את אנשי מפעל הפיס: "מיד כתבנו בקבוצה המשפחתית בוואצאפ, שזכינו בלוטו, ולא סתם זכינו – אלא בפרס הראשון. כמובן שהילדים מאוד שמחו ופרגנו לנו"| זה מה שהם מתכננים לעשות עם הכסף

לא התאפקו: הזוכה בלוטו כתב בקבוצת הוואטסאפ שהרוויח 14 מיליון ש"ח
מילוי טופס לוטו צילום: Abir Sultan/Flash90

בהגרלת לוטו מספר 3625, אשר התקיימה במוצ"ש 23/09/2023 נמצאו שני טפסים אשר זכו בפרסים הראשונים. זוכה שמילא טופס דאבל לוטו וזכה בפרס הראשון בסכום של 14,000,000 ₪ ובמקביל זוכה בפרס השני בסכום כולל של 2,250,000 ₪, אשר מילא במקור טופס לוטו עם ארבע טבלאות בסך של 12 ₪.

הזוכים בפרס הראשון הנם זוג שכירים מצפון הארץ, אשר הגיעו לבית מפעל הפיס בבוקר יום חמישי, ה־28/09/2023.

הזוכה סיפר: "בערב יום כיפור גלשתי לאתר מפעל הפיס וראיתי שיש זוכה בפרס הראשון, אבל לא בדקתי את הטופס שלי. רק ביום שלישי, לאחר יום כיפור, עברתי ליד דוכן אקראי של מפעל הפיס וביקשתי מהזכיין שיבדוק עבורי את הטופס. הזכיין העביר את הטופס במכונה, ופניו החליפו צבעים. הוא החזיר לי את טופס הלוטו שלי ואמר לי בקול שקט: 'יש לך כאן זכייה שאני לא יכול לשלם. אתה צריך להגיע לבית מפעל הפיס'. מבדיקה נוספת של המספרים הבנתי שזכיתי בפרס הראשון, אבל משום מה נותרתי אדיש".

בשעות הערב המוקדמות הגיע הזוכה לביתו ופגש באשתו, הוא סיפר לה שברשותו טופס שזכה בפרס הראשון. "אשתי שואלת אותי – בכמה זכינו?, ואני עונה שאני לא יודע סכום מדויק, רק שזכינו. אשתי ביקשה לבדוק בעצמה את הטופס, וכך היה. היא גלשה לאתר מפעל הפיס ודי מהר הבינה שאנחנו הזוכים ב־14 מיליון שקלים".

אשתו הוסיפה: "ממש לא האמנתי. העיניים שלי התמלאו בדמעות אושר".

באותו רגע ממש הזוכים עדכנו את ילדיהם בדבר הזכייה. "לא התאפקנו, ומיד כתבנו בקבוצה המשפחתית בוואצאפ, שזכינו בלוטו, ולא סתם זכינו – אלא בפרס הראשון. כמובן שילדים מאוד שמחו ופרגנו לנו".

כשנשאלו מה בכוונתם לעשות עם כספי הזכייה, ענו: "לא בוער לנו להחליט עכשיו. חשבנו שיתאים לנו לעבור לדירה חדשה, אולי מרווחת יותר ושתהיה קרובה לילדים. אולי נעשה את זה כשנצא לגמלאות בעוד כמה שנים. כמובן שנסייע לילדים. אנחנו אנשים צנועים ונשאר כך. מה שבאמת חשוב לנו זו הבריאות, אח"כ הכסף. מה שבטוח חלק מכספיי הזכייה ייועדו לתרומה למען ילדים נזקקים".

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד